مقالات

دیاموند هوم، با کیفیت ترین کالای خواب ترک

کالای خواب ترک

یکی از صنایعی که در کشور ترکیه، از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است، انواع کالای خواب است که در ایران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. انواع روتختی، تشک، پتو و حوله ها را می توانید در طرح و مدل های مختلفی مشاهده کنید. صنعت منسوجات خانگی در این کشور، به سرعت رشد کرده و با توجه به کیفیت بالا و بهره مندی از الیاف طبیعی گیاهی، میزان تقاضای بالایی نیز دارد. کالای خواب ترک را می توانید از دیاموند هوم تهیه کنید. دیاموند هوم همچنین در فروش عمده کالا خواب نیز فعالیت دارد.

 

خرید آنلاین روتختی با ارسال رایگان

انواع روتختی ترک

 

خرید روتختی ترک از دیاموند هوم

یکی از نکاتی که کالای خواب ترک را از دیگر موارد متمایز کرده است، استفاده از پارچه های گیاهی طبیعی بوده که شامل کتان، پنبه یا بامبو می شود که در رنگ های زیبا و طرح های بی نظیر، تولید شده است. از جمله این روتختی ها می توان به نوع مخمل، کاتن باکس و یا روتختی های شیک و لوکس عروس اشاره کرد. در هنگام خرید روتختی به موارد گفته شده دقت کنید.

1-روتختی زارا

از جمله محصولات بی نظیر کالای خواب ترک، می توان به روتختی زارا اشاره کرد با استفاده از فناوری نانو تولید شده است. این روتختی از الیاف پنبه بوده و دارای لطافت و نرمی بی نظیری است.

 

2-روتختی مخمل

روتختی های مخمل، همواره یکی از محبوب ترین کالای خواب محسوب می شدند. جنس نرم و لطیف آنها باعث ایجاد راحتی بی نظیری هنگام خواب می شود. اغلب این محصولات، دارای بافتی از نخ و کتان نرم بوده و بدون حساسیت پوستی تولید شده اند. می توان این محصولات را در طرح و رنگ های متنوعی از میان کالای خواب ترک در دیاموند هوم تهیه کرد. روتختی مخمل گزینه ی بسیار مناسبی در فصل های سرد زمستان می باشند.

 

3-روتختی کاتن باکس

روتختی کاتن باکس که از برند ترک Cottonbox تهیه می شود، در اندازه های یک یا دو نفره بوده و دارای تنوع بالایی در تولید انواع کالای خواب است. این برند، انواع حوله، و سرویس خواب های کودکانه را نیز در کارنامه تولید خود دارد که تماما از نخ پنبه ای می باشد. روتختی کاتن باکس از بهترین برند های شناخته شده می باشد.

 

4-روتختی عروس

از دیگر محصولات بی نظیری که می توانید در دیاموند هوم تهیه کنید، روتختی عروس ترک است که با طراحی های کلاسیک و یا اسپرت ارائه می شود. آنها دارای طرح های ساده و شیک هستند تا مناسب هر سلیقه ای ارائه شوند.

 

5-روتختی کاوری تک نفره و دونفره

این نوع از روتختی ها، همراه با کاور لحاف طراحی شده اند که به صورت زیپ دار تولید شده و به همراه روتکشی کش دار، روکوسنی، روبالشی به صورت زیپ دار و در اندازه های یک و یا دونفره عرضه می شوند.

 

خرید تشک

انواع تشک تخت خواب

 

خرید انواع تشک از دیاموند هوم

یکی از لوازم ضروری در اتاق خواب، تشک است که در برندهای مختلف و با کیفیت های متفاوتی عرضه می شود. در میان انواع تولید کنندگان سرویس های خواب، تشک رویا، یکی از مارک های معتبر است که در انواع یک و نفره، تشک های خود را تولید می کند.

1-تشک رویا

محصولات و کالای خواب رویا، با استفاده از تجهیزات پیشرفته و در بهترین کیفیت تولید می شوند که انواع تشک های طبی، مهمان، نوجوان و محافظ تشک را شامل شده و به دلیل مرغوبیت و دوام بالا، محبوبیت بالایی دارد. تشک رویا در اندازه ی های متفاوت در دیاموند هوم موجود می باشد.

 

2-تشک مهمان

در گذشته، افراد، تشک هایی را برای مهمان خود در نظر می گرفتند که از الیاف متفاوتی تهیه شده و سنگین بود. این مساله با طراحی های جدید تشک مهمان حل شده و با استفاده از اسفنج، تشک هایی تولید شده است که بتوان به راحتی آن ها را جمع و حمل نمود. این مدل از تشک، می تواند گزینه ای مناسب برای سفر باشد.

 

3-تشک یک نفره و دو نفره

برای آن که بتوانید خوابی آرام داشته و استراحت کاملی را برای خود فراهم کنید، برخورداری از یک تشک استاندارد شده در اندازه مناسب، نیاز است. تشک یک نفره و یا دو نفره به همین منظور طراحی و تولید شده است تا افراد متناسب با سبک زندگی خود، از میان آنها انتخاب نمایند.

 

4-محافظ تشک

یکی از دلایل ضرورت استفاده از محافظ تشک این است که به طور معمول تشک ها قابلیت شستشوی دائم نداشته و برای حفظ پاکیزگی آنها، لازم است که از محافظ استفاده شود. آنها از بافتی ضد آب تشکیل شده و در عین حال، دارای دیواره هایی مناسب برای گردش مناسب هوا هستند. دوخت کش در حاشیه این محافظ، استفاده از آن را برای تشک، راحت کرده است.

 

پتو دوردوزی شده و انواع بالش

یکی دیگر از ضروریات کالای خواب، پتو و بالش است که می تواند خوابی راحت و آرام را برای افراد به ارمغان آورد. انتخاب انواع بالش بر اساس اولویت ها، می تواند در ایجاد خوابی کامل، موثر باشد. می توانید از پتوهای دوردوزی شده برای تخت خواب خود استفاده کنید. برای خرید پتو می توانید به صفحه ی آن مراجعه کنید تا انواع آن را مشاهده نمایید.

 

حوله دستی در رنگ های صورتی آبی طوسی

خرید انواع حوله

 

انواع حوله

حوله ها، از لوازم خصوصی هر فرد هستند که برای تکمیل شدن نظافت و پاکیزگی آنها، به یک ضرورت تبدیل شده است. انواع مختلفی از حوله با بافت های متفاوت، امروزه در دسترس است.

 

1-حوله تن پوش

یکی از انواع کاربردی حوله، نوع تن پوش است که در اندازه های 145 و یا 160 طراحی و تولید می شوند که می توان مطابق با نیاز، ست آن را نیز تهیه نمود. این اندازه ها، شامل سایز دور شکم می باشد. ست خریدحوله تن پوش، همراه با کلاه، حوله کوچکتر و یا کفش روفرشی ارائه می شود که در بافت های مختلفی تولید شده است.

 

2-حوله کاتن باکس

برای انتخاب یک حوله خوب، لازم است که ظاهر، رنگ و کیفیت آن را بررسی کنید. حوله کاتن باکس، یکی از محصولات بی نظیر است که می تواند با دوام بالا و بافتی نرم، همراه بوده و به یکی از لوازم مورد علاقه شما در کالای خواب تبدیل شود.

 

3-ست حوله عروس و داماد

یکی از لوازم مهمی که باید در جهیزیه عروس به آن توجه داشته باشید، خرید ست حوله دوقلو است که در رنگ ها و طرح های جذابی تولید و ارائه می شود. این محصولات که در مارک های مختلف به صورت ست عرضه می شوند، دارای بافت های متفاوت و ضخامت های متغیری هستند که کیفیت نهایی محصول را مشخص می کنند.

 

3 شمع نگین دار سیاه روشن

انواع آباژور و شمع برای اتاق خواب

 

محصولات دکوری 

اگر تصمیم دارید فضای اتاق خواب خود را زیباتر کنید، در کنار دقت در خرید کالای خواب، نیاز به محصولات دکوراتیو مانند شمع یا آباژور دارید.

 

1-آباژور

آباژورها، یکی از محصولات جذاب اتاق خواب هستند که می توانند شکوه و زیبایی خاصی را به آن ببخشند. این کالا را می توانید در طراحی های متنوعی در سبک های مدرن و کلاسیک تهیه کنید. به طور معمول در انواع ایستاده یا رومیزی تهیه شده و روشنایی محدودی را به اتاق می بخشند.

 

2-شمع

می توانید فضای اتاق خواب و یا حمام خود را با شمع آرایی، زیباتر کنید. روش های مختلفی برای این کار وجود دارد که با استفاده از شمع های تزیینی صورت گرفته و بر اساس خلاقیت هر فرد، چیدمان و طراحی می شود.

 

لذت خواب شیرین با کالای خواب دیاموند هوم

خواب راحت، یکی از ضروریات زندگی انسان هاست. استفاده از کالای خواب مناسب و با کیفیت، می تواند لذت خوابی شیرین را برای شما فراهم کند. می توانید این محصولات مرغوب را از دیاموند هوم تهیه کنید.

 

دیاموندهوم 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *