مقالات

بهترین تشک دارای چه ویژگی هایی است؟

ویژگی تشک مناسب 2022

انتخاب تشک مناسب یکی از مهم‌ ترین تصمیم ‌هایی است که می ‌توانید برای خانه‌ خود بگیرید. به هر حال، این کلید یک خواب خوب شبانه است. اما تعداد گزینه ‌هایی که هنگام خرید وجود دارد، می تواند چالش برانگیز باشد. جستجو میان طیف وسیعی از مواد، اندازه‌ها و مشخصات دیگر، می تواند خسته کننده به نظر آید.

نکات مهم در انتخاب یک تشک خوب

یک تشک با کیفیت خوب، ستون فقرات شما در هنگام دراز کشیدن در یک راستا قرار می‌دهد. موقعیت خواب، نوع بدن و ترجیحات شخصی شما، همگی در تعیین اینکه کدام تشک برای نیازهای شما مناسب تر است، نقش دارند.

شما همچنین باید هزینه، راحتی، دوام و هر گونه مشکل خواب را هنگام خرید تشک مناسب، در نظر بگیرید. به عنوان مثال، آیا شما کمردرد دارید یا توسط شریک خواب خود از خواب بیدار می‌شوید؟ می توانید با در نظر گرفتن آنها، برای خرید گزینه مناسب اقدام کنید. همچنین میتوانید علاوه بر تشک با خرید روتختی مناسب به کیفیت خواب شبانه خود اهمیت بیشتری بدهید.

تاثیر تشک مناسب برای خواب عمیق

در حقیقت، همه سزاوار یک استراحت شبانه خوب هستند. خواب، برای کیفیت زندگی شما بسیار مهم است. در جامعه پرشتاب امروزی، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و زمان کافی برای استراحت وجود ندارد.

با این حال بدن شما همچنان به خواب کافی برای بازسازی هر روز احتیاج خواهد داشت تا انرژی کافی برای روز بعد به شما بدهد. اگر احساس می کنید که تشک شما، راحتی کمتری نسبت به خواب عمیق به شما می دهد، وقت آن رسیده است که یک تشک جدید داشته باشید.

گاهی این اشتباه رایج را مرتکب می شوید که کمیت خواب را با کیفیت اشتباه بگیرید. به عنوان مثال، اگر تشک شما به درستی از ستون فقرات شما محافظت نمی کند، حتی یک خواب طولانی شبانه نیز احساس آرامش خاصی برای شما نخواهد داشت.

حتی ممکن است صبح با کمردرد از خواب بیدار شوید. در مقابل، حتی اگر ساعت ‌های کمتری بخوابید، می‌ توانید روی تشک مناسب، احساس آرامش و شادابی کنید. در این صورت، فقط تصور کنید که خواب طولانی مدت روی تشک عالی چه حس فوق العاده ای خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: چگونه تشک تخت خواب را بشوییم؟

معرفی تشک مناسب 2022

معرفی بهترین تشک های 2022

در این قسمت شما را با بهترین برند تشک به نام تشک رویا آشنا میکنیم که کارایی و ابعاد مختلفی دارند. که یکی از معروفترین برندهای شناخته شده تشک مناسب در کالای خواب می‌باشد.

تشک رویا بونل (دوتخت)

این تشک، در اندازه 200×160 سانتی متر بوده و دارای نقش دوزی زیبا می باشد. همچنین، الیاف ضد حساسیت در آن به کار رفته است. این که از چند لایه اسفنج متراکم ساخته شده است، دارای لایه هایی برای جریان آسان هوا می باشد.

تشک رویا اولترا  (یک تخت)

این محصول نیز از الیاف با خاصیت ارتجاعی مناسب و ضد حساسیت بوده و با روکشی قابل تنفس، طراحی شده است.

تشک رویا مدیکال (یک تخت)

این مدل از تشک را که دارای راحتی بالایی بوده، می توانید انتخاب نموده و خواب عمیق و آرام بخشی را برای خود فراهم کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه طول عمر تشک را افزایش دهیم؟

آیا تشک مناسب منجر به خواب بهتر می شود؟

همه افراد منحصر به فرد هستند، بنابراین هیچ راه حلی برای تشک کامل و یکسان برای همه وجود ندارد. هنگام انتخاب و خرید تشک، باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت. مهمترین عامل راحتی شماست و تنها راه برای تعیین آن این است که واقعاً روی تشک دراز بکشید تا آن را آزمایش کنید.

همه آنها مزایا و معایب مختلفی دارند، اما اگر از آخرین باری که برای تشک وارد بازار شده اید مدت زیادی می گذرد، باید توجه داشته باشید که لاتکس به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از مواد توصیه شده و عالی برای تشک است.

دلیل محبوبیت این نوع تشک راحتی، دوام، منشاء طبیعی، مقاومت در برابر قالب طبیعی و مقاومت در برابر آلرژن، می باشد. البته انتخاب نوع تشک در نهایت به شما بستگی دارد. همیشه به یاد داشته باشید که می توانید کنترل سلامت خواب خود را داشته و با انتخاب تشک مناسب، خواب بهتری را تجربه کنید.

نشانه های تشک نامناسب در مقایسه تشک مناسب

نشانه تشک نامناسب

نشانه های تشک نامناسب که خواب شما را مختل می کند.

اگر مرتباً با درد کمر یا گردن از خواب بیدار می‌شوید، تشک شما ممکن است توانایی خود را برای حمایت از بدن و نگه داشتن ستون فقرات در وضعیت خنثی از دست داده باشد. ادامه خوابیدن روی تشکی که به درستی از سلامت شما محافظت نمی کند، معمولاً درد شما را بدتر می کند.

ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی به طور سنتی، افراد مبتلا به کمردرد مداوم را تشویق می کنند که روی تشک های بسیار سفت بخوابند، اما تحقیقات نشان می دهد که تشک هایی با سختی متوسط، ممکن است بیشترین سود را در کاهش درد و بهبود کیفیت کلی خواب داشته باشند.

اگر درد در عضلات، مفاصل یا در نقاط فشار کلیدی مانند شانه ها و باسن خود احساس می کنید، یک تشک فوم متوسط، ممکن است برای نیازهای خواب شما مفید باشد. این گونه از تشک ها، به تسکین درد و کاهش زمان به خواب رفتن کمک می کنند.

نکات مهم هنگام خرید تشک

هنگام خرید تشک مناسب، لازم است بررسی کنید که چه ویژگی هایی وجود دارد که یک تشک با کیفیت را می سازد؟ از مواد گرفته تا فواید سلامتی را باید در نظر بگیرید. مواردی مانند عمق مناسب تشک، چندین لایه راحتی، محافظت از ستون فقرات و لایه بالایی مموری فوم محافظ را در نظر بگیرید.

همچنین، گزینه هایی همچون تسکین نقطه فشار، فناوری فوم سلول باز تنفسی، فناوری خواب خنک کننده، کیفیت های ضد حساسیت یا مواد طبیعی، روکش قابل جدا شدن با ماشین لباسشویی، مواد تشک بادوام و  سطح جذب کننده حرکت را به درستی کنترل کنید.

اگر بتوانید حداقل پنج ویژگی را از این لیست علامت بزنید، انتخاب خوبی خواهید داشت. همچنین، نوع مناسب تشک برای شما، به طیف وسیعی از عوامل مانند وزن بدن تا وضعیت خواب بستگی دارد. باید بررسی کنید که برای وضعیت خواب شما مناسب است و آیا در حد بودجه شما خواهد بود؟

این مهم است که با هر گونه حساسیتی که ممکن است داشته باشید، سازگار بوده و پشتیبانی کافی از وزن و قد شما را فراهم کند. از دیگر موارد این است که تنظیم دما را با توجه به نیاز شما ارائه دهد. برای هر گونه مشکل خواب یا سلامتی مانند کمردرد، درد مفاصل، آرتریت، آپنه خواب، مناسب باشد.

این الزامات شخصی، واقعاً می تواند تفاوت بین یک خواب بد شبانه و یک خواب کامل را ایجاد کند، بنابراین مطمئن شوید که تشک مناسب شما، تمامی گزینه ها را پوشش می دهد.

خرید تشک مناسب از دیاموند هوم

خرید تشک از دیاموند هوم

خرید تشک رویا از دیاموند هوم

روند خرید تشک امروزه بسیار پیچیده است و گاهی اوقات ممکن است طاقت فرسا شود. برندها و انواع مختلفی وجود دارد. اما می توانید با انتخاب یکی از بهترین فروشگاه های تشک آنلاین از دیاموند هوم، مطابق با نیازهای خواب منحصر به فرد خود، تشک هایی با کیفیت، با دوام و با قیمت مناسب را خریداری کنید.

دیدگاهی در مورد “بهترین تشک دارای چه ویژگی هایی است؟

  1. مهندس رسولی گفت:

    سلام
    ضمانت هم داره؟

    1. مهسا خاکی گفت:

      سلام کاربر گرامی
      تشک رویا دارای ضمانت 5 سال می باشد

  2. Mostafa گفت:

    عالی
    تو کامنتا تشک رویا رو معرفی کردید کمی دربارش بیشتر توضیح می دید؟

    1. مهسا خاکی گفت:

      تشک رویا در سایزهای متفاوت 200×180 سانتی متر ، 200*120 و 200*160 می باشد
      نقش دوزی با پارچه سه لایه گردباف
      الیاف ضدحساسیت با خاصیت ارتجاعی
      اسکلت فنر منفصل (Pocket Spring)
      ضمانت 5 سال
      ارتفاع 1±26 سانتیمتر
      از مشخصات این تشک در دیاموند هوم می باشد

    2. مهسا خاکی گفت:

      تشک رویا در سایزهای متفاوت 200×180 سانتی متر ، 200*120 و 200*160 می باشد
      نقش دوزی با پارچه سه لایه گردباف
      الیاف ضدحساسیت با خاصیت ارتجاعی
      اسکلت فنر منفصل (Pocket Spring)
      ارتفاع 1±26 سانتیمتر
      از مشخصات این تشک در دیاموند هوم می باشد

  3. فاطمه قنبری گفت:

    محتوای بسیار کاملی در مورد تشک نوشتید.
    من می خوام تشک بخرم ولی نمیدونم کدوم تشک مناسب تره؟ میشه راهنمایی کنید جنس کدوم بهتره؟

    1. مهسا خاکی گفت:

      سپاس بابت نظرتون
      دیاموند هوم به شما تشک رویا را پیشنهاد میدهد این تشک طرفداران بسیاری دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *