مقالات

قیمت پادری و مزایای استفاده از آن

پادری خز سفید

قالی و قالیچه لوازم جدایی نا پذیر در منازل ایرانیان هستند. این محصولات پر طرفدار به بخشی از فرهنگ کشور ما تبدیل شده اند. همین امر سبب می شود که تنوع زیادی برای این محصولات وجود داشته باشد. نوعی از قالیچه های پر استفاده، پادری ها هستند. پادری ها به عنوان نوعی فرش تنوع زیادی داشته و قیمت پادری می تواند با توجه به عوامل متعددی تعیین شود. اگر قصد خرید پادری را دارید می توانید به صفحه ی پادری بروید و انواع آن را مشاهده نمایید.

 

استفاده از پادری سفید پشمی در اتاق خواب

قالیچه ی سفید رنگ برای اتاق

برند های معروف ترک پادری

امروزه خرید کالاهای ترک از جمله پادری بسیار رواج داده شده است. بهترین برند های پادری ترک عبارت اند از :

برند ازدیلک ( ozdilek )

برند مادام کوکو  ( madamecoco )

این دو برند از بهترین برند های شناخته شده ی ترک می باشند که با کلیک بر روی “برند ازدلیک” و “برند مادام کوکو” می توانید محصولات آن را تماشا کنید

 

از پادری در کجا می توان استفاده کرد؟

محدودیتی برای استفاده از پادری وجود ندارد. برای درب خروجی منزل می توان از پادری استفاده کرد. این استفاده می تواند در بخش بیرونی و راهروی ساختمان باشد یا درون خانه مورد استفاده قرار بگیرد. جلوی درب هایی مانند حمام، سرویس بهداشتی، تراس یا اتاق خواب نیز می توان از پادری استفاده کرد.

استفاده کردن از پادری تنها مربوط به جلوی درب ها نمی شود. برای جدا کردن بخش های مختلف یا جلوگیری از کثیف شدن فرش ها یا زمین می توان از پادری استفاده کرد؛ به عنوان مثال در مقابل ظرف شویی یا جلوی آشپزخانه از مواردی هستند که می توان با کمک پادری از کثیفی جلوگیری کرد. با توجه به کاربرد، نوع و ابعاد مورد نیاز برای پادری تعیین می شود. نوع و ابعاد نیز تعیین کننده قیمت پادری خواهند بود.

 

بیشتر بخوانید : بهترین پادری برای خانه ی شما باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

 

پادری دایراه ای قرمز

قیمت پادری دایره ای قرمز

 

انواع پادری

پادری ها تنوع بسیاری دارند. در میان این تنوع زیاد دو نوع پادری ( RUG ) خز و پادری گلیمی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. دلیل این محبوبیت زیبایی این دو مدل و راحتی استفاده از آن ها است. پادری های خز دار نرم و لطیف هستند و در مقابل پادری های گلیمی طرح های متنوع تری داشته و دیر تر کثیف می شوند. پادری گلیمی سبک تر و جمع و جور تر از پادری خز دار خواهد بود. در صورت داشتن ابعادی یکسان، قیمت پادری گلیمی کمتر از پادری خر می باشد.

 

قالیچه طوسی سیر و کتابی که روی آن قرار گرفته

قالیچه ی دایره ای شکل طوسی رنگ

 

مزایای استفاده از پادری

پادری ها به عنوان نوعی فرش با ابعاد کوچک تر شناخته می شوند؛ بنابراین بسیاری از مزایای فرش ها را با خود به دنبال دارند. استفاده از پادری در کاهش سر و صدای منزل مؤثر است و از ایجاد پژواک و طنین یا صدای ایجاد شده در زمان راه رفتن جلوگیری می کند.

به کمک پادری ها می توان هارمونی بیشتری بین دکوراسیون منزل ایجاد کرد؛ به خصوص اگر اختلاف رنگ یا طرح وجود دارد. کمک به بهداشت کف خانه یا سایر فرش های منزل از دیگر وظایف پادری ها خواهد بود. قیمت پادری به دلیل اندازه کوچک تر، از فرش ها و قالی ها کمتر و به صرفه تر است.

 

خرید اینترنتی پادری از دیاموند هوم

خرید انواع پادری جنس خوب از دیاموند هوم

 

خرید و قیمت پادری از دیاموند هوم

برای تهیه پادری های مرغوب و با کیفیت، باید از طریق فروشگاهی مطمئن و پر سابقه اقدام کرد. مجموعه خانه دیاموند با داشتن بیش از 10 سال سابقه فعالیت برای تأمین کالای منزل توانسته نامی خوش را برای خود رقم بزند. روی سایت مجموعه دیاموند هوم نمونه هایی بسیار متنوع برای پادری های خز و پادری های گلیمی وجود دارد.

محصولات قرار گرفته روی سایت خانه دیاموند کیفیت بالایی داشته و در نتیجه با دوام هستند. تنوع زیاد محصولات سبب می شود تا قیمت ثابتی وجود نداشته باشد. قیمت پادری با توجه به عوامل گوناگونی مانند نوع و جنس یا متراژ و ابعاد تعیین می شود.

 

دیاموندهوم 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *