مقالات

کامل ترین سرویس آشپرخانه عروس

سرویس آشپزخانه عروس

از معضلات و دغدغه های خانم های تازه عروس خرید جهیزیه به ویژه خرید سرویس آشپزخانه عروس است. خانم های تازه عروس در هنگام تهیه لیست جهیزیه باید ضروری ترین لوازم آشپزخانه را در نظر داشته باشند. در کنار سرویس آشپزخانه خرید خرید سرویس تخت و خرید روتختی و تشک هم از اولین اولویت ها است.

ضروری ترین موارد سرویس آشپزخانه عروس

تمامی بانوان در ابتدا لیست جهیزیه خود سرویس آشپزخانه قرار می دهند، چرا که وجود این اقلام در هر آشپزخانه ای ضروری و حیاتی می باشد. سرویس آشپزخانه ۱۶ تکه عبارت اند از:

دمکن 3 عدد

از پرمصرف ترین لوازم آشپزخانه دم کنی ها هستند. معمولاً دم کنی ها از جنسی تولید می شوند که بتوانند بخار آب را جذب کنند تا برنج بهتر دم بکشد. در سرویس آشپزخانه دم کنی ها در سه سایز مختلف موجود هستند.

پیشبند 1 عدد

پیشبند ها معمولا از جنسی تولید می شوند که در برابر آب مقاوم و ضد آب هستند و از نفوذ آب جلوگیری می کنند.

دستکش فر 2 عدد

دستکش به صورت عایق طراحی شده  تا بتواند از دست در برابر اشیای داغ محافظت کند.

دستگیره قلبی 2 عدد

دستگیره قلبی برای بلند کردن اشیای داغ کاربرد دارد و به واسطه طراحی جذاب موجب رمانتیک کردن حال و هوای آشپزخانه می شود.

بیشتر بخوانید: تمام آنچه که باید از حوله میکروفابیر بدانید

سرویس 16 تکه آشپزخانه عروس

سرویس 16 تکه آشپزخانه عروس

دستگیره مربع 2 عدد

دستگیره های مربع از الیاف مرغوب و ضخامت استاندارد طراحی شده اند.

دستگیره درب یخچال 2 عدد

دستگیره درب یخچال به منظور تمیز ماندن دستگیره درب یخچال و جلوگیری از کثیفی آن کاربرد دارد.

دستمال 2 عدد

دستمال آشپزخانه کاربرد زیادی در تمیز کردن و خشک کردن آشپزخانه و ظروف دارد.

کیسه سبزی 2 عدد

کیسه سبزی می تواند گزینه مناسبی برای جایگزین کیسه های پلاستیکی باشد. این محصول ضمن اینکه سبزی را سالم و تازه نگه می دارد از ایجاد میکروب در سبزی جلوگیری می کند. مکانیزم باز و بسته شدن کیسه سبزی ممکن است به صورت زیپ یا بند باشد.

سروبس پارچه ای آشپزخانه عروس

سروبس پارچه ای آشپزخانه عروس

سرویس پارچه ای آشپزخانه

آشپزخانه مهمترین قسمت یک خانه به حساب می آید که به آن لقب قلب خانه را داده اند. یکی از بهترین روش ها برای ایجاد تغییر و تحول در فضای آشپزخانه خرید سرویس آشپزخانه لاکچری است. در گذشته مادران برای جهیزیه دخترانشان سرویس پارچه ای آشپزخانه را به صورت سنتی می‌ دوخته اند اما امروزه کارخانه های زیادی اقدام به تولید سرویس آشپزخانه کرده اند. این محصولات در تنوع بسیار زیادی در بازار موجود هستند.

اهمیت رنگ سرویس آشپزخانه عروس

هماهنگی و هارمونی رنگ ها از عوامل بسیار مهم در دیزاین و دکوراسیون یک محیط هستند. هر چقدر المان ها و لوازم موجود در یک محیط وجه اشتراک و هارمونی رنگ با یکدیگر داشته باشند محیط اطراف جذاب تر جلوه می دهد. هامونی بین سرویس آشپزخانه اهمیت بسیار زیادی دارد به طوری که این محصولات به صورت ست و یک رنگ در بازار موجود هستند. هماهنگی رنگ بین عناصر آشپزخانه می تواند در مرتب نشان دادن فضای آشپزخانه تاثیر زیادی داشته باشد.

سرویس آشپزخانه عروس

سرویس آشپزخانه عروس متشکل از اقلام ضروری بوده و این اقلام ضمن زیبا کردن دکور آشپزخانه عروس می توانند جزو اقلام پر مصرف در آشپزخانه ها باشند. با نبود این اقلام آشپزی کردن سخت و دشوار می شود. سرویس آشپزخانه برای آسان نمودن فرایند آشپزی و محافظت از پوست لطیف بانوان طراحی و تولید شده اند. جنس سرویس آشپزخانه لطیف و نرم بوده و لایه درونی آن ها از جنس نسوز طراحی شده و لطافت آن ها به گونه ای بوده که به پوست لطیف بانوان آسیب نمی زنند.

نکات هنگام خرید سرویس آشپزخانه عروس

نکات هنگام خرید سرویس آشپزخانه عروس

نکات هنگام خرید سرویس آشپزخانه عروس

پارچه های کتان، نخ ترک، پنبه از بهترین پارچه ها در تولید سرویس آشپزخانه هستند. این پارچه ها بعد از یکبار شستشو رنگ خود را از دست نمی دهند و همچنان کیفیت خود را نگه می دارند. دوخت مرتب و تمیز از اصلی‌ ترین قوانین در خرید سرویس آشپزخانه عروس است. سرویس آشپزخانه باید به خوبی دور دوزی و مغزی دوزی شده باشد. قبل از خرید حتما پارچه سرویس آشپزخانه را لمس کنید. سرویس آشپزخانه نباید از پارچه های بی کیفیت تولید شده باشد.

 قیمت سرویس آشپزخانه عروس

در تعیین قیمت سرویس آشپزخانه عوامل مختلفی از جمله کیفیت پارچه، نوع پارچه، لایه نسوز داخلی، کیفیت دوخت، برند و تعداد اقلام دخیل هستند. اگر سرویس آشپزخانه پارچه ای تزییناتی مانند روبان دوزی یا تکه دوزی داشته باشد قیمت بیشتری نسبت به مدل های ساده تر دارد‌‌. برند های معتبر سرویس آشپزخانه خود را با مواد اولیه مرغوب تولید می کنند. به این ترتیب خرید سرویس آشپزخانه از برندهای معتبر اهمیت بسیار زیادی دارد. برای خرید سرویس آشپزخانه به سایت دیاموندهوم مراجعه کنید.

جمع بندی 

برای تمامی بانوان انتخاب نوع و تعداد سرویس آشپزخانه اهمیت قابل توجهی دارد.‌ اغلب بانوان ترجیح می‌ دهند به سراغ سرویس های آشپزخانه و تعداد زیاد و مدل های منحصر به فرد بروند تا بتوانند سرویس آشپزخانه کامل را به خانه خود ببرند. طرح سرویس آشپزخانه عروس متنوع بوده و در طراحی های مدرن، فانتزی و کلاسیک طراحی شده اند تا سلایق مختلفی را پوشش دهند.

 

دیاموندهوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *