مقالات

داستانی عاشقانه در پس زمینه تولید حوله تن پوش زارا

داستان عاشقانه در پس زمینه برند زارا

برند زارا یکی از محبوب ترین برندهای جهانی در زمینه تولید مد و پوشاک است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید موسس این برند، آمانسیو اورتاگا، به عنوان دومین فرد ثروتمند جهان و اولین فرد ثروتمند اسپانیا شناخته شده است. داستان تولد این برند بسیار جذاب و قابل توجه بوده که می توانید در ادامه این مقاله آن را بخوانید.

هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از میزان دارایی اورتاگا در دسترس نیست اما مجله فوربز این میزان دارایی را 37.5 میلیارد دلار تخمین زده است.

زارا همیشه با توجه به سلیقه و نیاز مخاطب، اقدام به تولید محصولاتش می کند و همین اولین دلیل موفقیت و شهرت این برند است. امروزه زارا، تمامی بازارهای جهانی را در اختیار خود قرار داده است و شعبه ای از آن در اغلب شهرهای معروف دنیا وجود دارد. خیابان شانزه لیزه پاریس، ریجنت استریت در لندن یا مرکز خرید شیوبای در توکویو، همگی شعبه ای از فروشگاه های زنجیره ای زارا را دارند همینطور شما میتوانید خرید روتختی و کالای خواب خود را نیز از برند زارا انجام دهید.

 

 

زندگی نامه موسس برند زارا

موسس برند زارا که بود؟

زندگی نامه اورتاگا (موسس برند زارا)

اورتاگا، متولد 1936 در ایالت لیون اسپانیا است. در آن زمان، پدرش کارگر راه آهن و مادرش خدمتکار بود. اورتاگا به دلیل موقعیت شغلی پدرش در 14 سالگی به شهر لاکرونیا مهاجرت کرد.

اورتاگا هرگز ادامه تحصیل نداد و از همان ابتدای نوجوانی در شهر لاکرونیا به عنوان پیک در یکی از فروشگاه های لباس که مشتریان آن عمدتا افراد ثروتمند لاکرونیا بودند، مشغول به کار شد. بعد از آن نیز در به عنوان شاگرد در یک پارچه فروشی کار کرد. مدتی هم به خیاطی مشغول شد.

اورتاگا در طی سال های متمادی فعالیت در زمینه لباس، به این نتیجه رسیده بود که اگر لباس ها بدون هیچ واسطه ای به دست مشتری برسد، تا چه حد می تواند در کاهش قیمت آن تاثیر داشته باشد. او از همین استراژی برای آغاز کسب و کار خود در زمینه تولید لباس استفاده کرد.

هدف او کنترل تمامی مراحل تولید لباس بود که در آن هزینه های اضافی حذف شده و محصول با سرعت بیشتر و قیمت کمتری به دست مشتری برسد.

او در سال 1963 شرکت CONFECCIONS COA را تاسیس کرد که در آن ملزومات حمام مانند حوله تن پوش به صورت خانگی تولید می شد. بعد از آن در سال 1975 فروشگاه زارا را تاسیس کرد.

علاوه بر این، اورتاگا مالک و موسس صدها برند دیگر نیز می باشد و بسیاری از مغازه های خورده فروشی پوشاک را نیز راه اندازی کرده است.

زارا برای کسب رضایت مشتریان خود از ایده های جدید استفاده می کند. یکی از این ایده ها داشتن اپلیکیشنی برای اطلاع از جدیدترین محصولات تولید شده توسط این برند است. همچنین شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید از آخرین لباس های پوشیده شده توسط مدل های معروف دنیا آگاهی پیدا کنید.

 

بیشتر بخوانید : خرید پادری ترک از دیاموندهوم

 

 

برند زارا چگونه به وجود امد؟

اورتاگا در طول عمرش مصاحبه های زیادی را انجام نداده و هنوز کسی از رازهای زندگی شخصی او با خبر نشده است، اما اینطور که شواهد نشان می دهند، آشنایی و ازدواج اورتاگا با همسر اولش روزالینا مرا دلیل اصلی ثروت فعلی اوست.

روزالینا کارآفرین و بازرگان اسپانیایی بود و جزء یکی از ثروتمندترین زنان جهان به شمار می رفت. مرا در سن 17 سالگی ترک تحصیل کرد و به همراه همسر خود اورتاگا به طراحی لباس های زنانه پرداخت. او در سال 1975 به همراه اورتاگا اولین شعبه از فروشگاه زارا را تاسیس کرد.

اورتاگا نام اولین فروشگاه خود را با الهام از فیلمی کلاسیک از سینمای یونان، زوربا گذاشت، اما چندی بعد متوجه شد که در چند خیابان آن طرف تر از فروشگاه او، فروشگاهی با همین نام وجود دارد. صاحب آن فروشگاه نزد اورتاگا آمد و از خواست تا نام فروشگاه خود را تغییر دهد، چون دو نام مشابه می توانست برای مشتری گیج کننده باشد. از این رو اورتاگا، نام برند خود را زارا گذاشت.

در ابتدای کار، او لباس هایی مشابه با نمونه های لوکس موجود در بازار، اما با قیمت کمتر تولید می کرد. این کار سبب محبوبیت او در میان افراد شد، به طوری که در مدت کوتاهی توانست سهم قابل توجهی از بازار تولید پوشاک را به خود اختصاص دهد. این موفقیت، زمینه ای برای تاسیس شعبه های دیگر فروشگاه زارا در سراسر اسپانیا شد.

او در ابتدای سال 1980 با روش مد مقطعی، روند طراحی محصولات خود را به گونه ای تغییر داد تا این محصولات در کمترین زمان ممکن و مطابق با سلیقه افراد، به دست آن ها برسد. در نتیجه به برندی محبوب تبدیل شد و دیگر کمتر کسی توان رقابت با او را داشت.

 

 جزء اولین محصولات زارا

همانطور که پیش از این گفتیم، اورتاگا در ابتدا حوله تن پوش های حمام را به صورت خانگی تولید می کرد. اما امروزه زارا به یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندها در این زمینه تبدیل شده است.

با خرید حوله تن پوش زارا یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را دارید ، همینطور در انواع طرح و رنگ برای زنان، مردان و کودکان تولید شده تا تمامی مشتریان بتوانند بر طبق سلیقه و نیاز خود آن را خریداری کنند.

استفاده راحت و سریع از این حوله ها سبب افزایش تقاضا برای تولید آن شده است. این حوله ها تمامی بدن را می پوشاند و به دلیل نرمی زیاد، از بروز حساسیت در پوست جلوگیری می نماید.

با استفاده از نوع کلاه دار این حوله تن پوش ها دیگر نیازی به خرید حوله سر به صورت مجزا نخواهید داشت. امروزه ست های حوله تن پوش زارا برای عروس، داماد ها بسیار کاربردی است.

 

ویژگی های حوله تن پوش زارا

حوله تن پوش زارا ضخامت و دوام بالایی دارد، کیفیت آن نیز چشم گیر است. می توانید سال های سال از این محصول استفاده کنید، بدون اینکه هیچ تغییری در ظاهر آن ایجاد شود.

حوله های برند زارا از پنبه خالص تهیه شده و به همین دلیل بسیار نرم و لطیف است و در تماس با پوست هیچگونه آسیبی به آن نمی رساند. علاوه بر این، قابلیت جذب آب بالایی نیز دارد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد حوله تن پوش زارا، رویه مخمل آن است که در رنگ های مختلفی وجود دارد و زیبایی محصول را چند برابر کرده است.

حوله تن پوش زارا در مدل های مختلف با کلاه، بدون کلاه، جیب دار یا بدون جیب طراحی شده است که می توانید بر حسب نیاز خود آن را انتخاب کنید.

حوله تن پوش، معمولا آستین دار تولید می شود. حوله های برند زارا نیز از این ویژگی برخوردار هستند. بنابراین می توانید بلافاصله بعد از استحمام، همچنان که بدنتان را با حوله خشک می کنید، امور روزانه خود را انجام دهید. این حوله بند هایی دارد که در قسمت جلویی آن قرار داشته و سبب ایستایی محکم حوله دور بدن می شود.

با استفاده از این حوله ها دیگر نیازی نیست بعد از حمام، لباس های خود را با بدن خیس بپوشید.

از این حوله ها می توانید بعد از شنا کردن در استخرها نیز استفاده کنید، زیرا به دلیل آسانی در پوشیدن می تواند شما را از سرد شدن عضلات و گرفتگی آن ها در امان نگه دارد.

این حوله تن پوش با توجه به ویژگی های، اندازه و نوع بسته بندی آن قیمت های متفاوتی نیز دارد که هرکس با توجه به بودجه خود می تواند برای خرید آن اقدام کند.

 

سخن آخر

امروزه و با دانستن ویژگی های منحصر به فرد حوله تن پوش های زارا و اهمیت دادن اکثریت افراد به سلامت خود و خانواده هایشان، تقاضای زیادی برای خرید حوله تن پوش های زارا وجود دارد.

برند زارا در همان سال های اولیه تاسیس توانست جایگاه ویژه ای در میان خریداران پیدا کند و به یکی از محبوب ترین و بی رقیب ترین ها تبدیل شود. محصولات زارا بسیار با کیفیت و مقرون به صرفه هستند.

همیشه تشخیص برندهای اصل از انواع فیک موجود در بازار، یکی از چالش های خریداران است. اگر خود شما تخصصی در این زمینه ندارید، خرید از یک فروشگاه معتبر، تنها گزینه پیش روی شماست.

فروشگاه دیاموندهوم با دارا بودن بیش از یک دهه فعالیت در زمینه فروش انواع کالاهای خواب، ملزومات حمام، انواع روتختی و پتو، بهترین اجناس را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت به شما عزیزان ارائه می دهد. با خرید از دیاموند می توانید یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

 

دیاموندهوم 

 

سوالات متداول

  • سایز بندی حوله تن پوش زارا به چه صورت است؟
برای سایز بندی و خرید حوله تن پوش باید به عرض شانه‌ها بسیار دقت کنید. حوله‌ پالتویی برای سر شانه‌های کوچک سایز small، سر شانه‌های متوسط سایز medium و سر شانه‌های بزرگ سایز large مناسب است.
  • برند زارا برای کدام کشور است ؟

برند زارا یک برند اسپانیایی و بسیار مشهور است که در تمامی شهر های بزرگ دنیا شعبه دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *