مقالات

خرید کالای خواب به صورت عمده از دیاموندهوم

خرید کالای خواب به صورت عمده از دیاموندهوم

 اتاق خواب مکانی شخصی و خاص محسوب می شود. فضای داخلی اتاق خواب باید با توجه به روحیات هر فرد باشد. زیرا که اتاق مکان امنی برای پناه بـردن بعد از یک روز خسته کننـده خواهد بود. سرحال بودن و داشتن انرژی برای انجام فعالیت های روزانه، ارتباط مستقیم با خواب کامل و راحت شبانه دارد. یکی از عوامل تأثیر گذار روی کیفیت خواب، محصولاتی هستند که به عنوان روتختی، روبالشی یا پتو استفاده می شوند. برای اطمینان از کیفیت این محصولات، باید خرید کالای خواب را از مجموعه ای معتبر انجام دهیم.
خانه دیاموند انواع کالا های خواب را با کیفیت بالا عرضه می کند. تنوع محصولات روی سایت این فروشگاه زیاد بوده و دست خریدار در انتخاب مدل دلخواه باز است. رنگ بندی متنوع، جنس های گوناگون و طرح های مختلف برای تمامی محصولات موجود روی سایت در نظر گرفتـه شـده است. همچنین میتوانید خرید روتختی و روبالشی خود را از دیاموندهوم انجام دهید.

 

خرید انواع روتختی و کالای خواب

انواع روتختی

خرید انواع روتختی

از اسرار یک خواب رؤیایی، داشتن روتختی مناسب است. روتختی ها انواع گوناگونی دارند. این تنوع هم مربوط به جنس این محصولات و هم مربوط به مدل آن ها می شود. برخی از افراد روتختی را با لحاف های تزئینی اشتباه می گیرند؛ بنابراین در ادامه انواع روتختی را بررسی می کنیم.

 

نوع اول؛ ملحفه یا ملافه

ملحفه ها، پارچه هایی هستند که روی تشک قرار می گیرند. این پارچه ها دور دوزی می شوند؛ ولی تفاوت زیادی با یک تکه پارچه بریـده شـده در ابعاد مناسب تشک ندارند. از این نوع کالای خواب برای محافظت از تشک و پوست استفاده می شود. ملحفه تشک را از کثیف شدن در امان نگه می دارد. همین طور زمانی که از ملافه ها استفاده می کنید، دوخت روی تشک شما را آزار نمی دهد.

 

نوع دوم؛ تاپ شیت یا ورق بالا

این نوع روتختی امروزه دیگر محبوبیت ندارد و کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل نیز نوعی ملحفه است که در زمان خواب کاربرد دارد. بعد از دراز کشیـدن روی تخت، ابتدا تاپ شیت را روی خود می اندازید و سپس لحاف یا پتو را روی آن قرار می دهید. این کار باعث می شود تا پوست مستقیم با پتو یا لحاف تماس نداشته باشد. همچنین باعث می شود این دو کالای خواب نیاز کمتری به شست و شو پیدا کنند.

 

نوع سوم؛ لحاف و پتو

خرید کالای خواب و خرید پتو ، بیشتر افراد را به یاد لحاف می اندازد. این نوع محصولات محبوبیت بیشتری دارند؛ زیرا می تـوان از آن ها برای پوشانـدن بدن و گرم نگه داشتـن آن در طول شب استفاده کرد. همچنین کاربرد تزئینی در طول روز دارند و ظاهر تخت را مرتب تر نشان می دهند.

 

نوع چهارم؛ پوشش تخت

اگر فرد منظمی هستید و همیشه لحاف یا پتوی تمیزی روی تخت قرار دهید، می توانید از پوشش تخت استفاده کنید. این نوع روتختی تنها جنبه تزئینی دارد و به هیچ عنوان طراحی یا جنس آن قابلیت استفاده به عنوان رو انداز را ندارد. به طور معمول پوشش تخت با پرده ها یا دیگر بخش های دکوراسیون مانند رومیزی ها ست می شود.

 

خرید پتو و بالش از دیاموندهوم

پتو و بالش عمده

خرید پتو و بالش

بالش از دیگر محصولات خواب محسوب می شود که اهمیت زیادی دارد. برای افراد مینیمالیست یا دوست دار سادگی خرید کالای خواب به پتو و بالش محدود می شود. پتو ها انواع متنوعی دارند. از میان تنوع این محصولات می توان به پتو های دو لایه و سنگین اشاره کرد. این نوع پتو مناسب فصول سرد یا مناطق سردسیر هستند.

خرید پتو با کیفیت بالا

نوع بعدی پتو های میکرو فایبر هستند. این جنس به طور معمول نازک و سبک است؛ ولی به نسبت حجم خود، گرمای مطلوبی دارد. این جنس برای افرادی با پوست حساس و کودکان مناسب است. پتو های پنبه ای نرمی و لطافت را در کنار گرما هدیه می دهند. پتو های مسافرتی نازک بوده و گرمای زیادی ندارند؛ همین طور لطافت کمتری نسبت به دیگر پتو ها دارند.
برخی پتو ها برای کودکان طراحی می شوند. این نوع کالای خواب اندازه کوچکی دارد؛ همین طور سبک است تا به خواب نوزادان و کودکان آسیب نرساند. پتو های مخصوص کودک و نوزاد با توجه به اندازه خود، گرمای زیادی دارند. جنس مورد استفاده برای تولید این دسته از محصولات ضد حساسیت است.

جنس بسیار خوب بالش‌ها

بالش ها نیز همانند پتو ها انواع متنوعی دارند. درون برخی از آن ها پر و درون برخی دیگر با پشم شیشه پر می شود. برخی از بالش ها ارگونومیک طراحی می شوند و برای افرادی که مشکلات گردن یا کمر دارند، انتخابی ایده آل محسوب خواهند شد. بالش ها نیز ابعاد گوناگونی دارند؛ همین طور در حجم های محتلفی پر شـده و قطر های متفاوتی دارند.
اندازه بالش باید با توجه به جثه فرد انتخاب شود. در چنین حالتی سر و گردن در امتداد بدن قرار می گیرند و در هنگام خواب فشاری به کمر یا ستون فقرات وارد نمی شود. همین امر خوابی راحت را به دنبال خواهد داشت. جنس الیاف درون بالش از دیگر عوامل مؤثر برای داشتن خوابی آسوده است. برخی الیاف حساسیت زا هستند و وجود آن ها درون بالش می تواند حساسیت های پوستی یا تنفسی به همراه داشته باشد. همه این عوامل سبب می شوند تا نیاز باشد برای خرید کالای خواب از مجموعه ای معتبر کمک گرفت.

 

بعد از کالای خواب به خرید انواع حوله توجه کنید

در کنار خرید کالای خواب باید به حوله ها نیز توجه کنید. هر خانه و خانواده به چند نوع حوله نیاز دارند تا رفاه و آسایش را برای آن ها به دنبال داشته باشد. هر مدل حوله با توجه به کارکرد و نوع خود از جنس های مختلفی تولید می شود. در ادامه چند مدل از رایج ترین حوله ها را که در هر خانه نیاز هستند، بررسی می کنیم.

 

حوله های تن پوش

خرید حوله تن پوش از دیاموندهوم

حوله های تن پوش و حوله حمام

دسته اول به خرید حوله تن پوش تعلق می گیرد. این مدل شبیه به کت هایی جلو باز هستن که جنس پارچه آن ها حوله ای است. بندی برای بستـن جلوی حوله در نظر گرفتـه شـده که دور کمر قرار می گیرد. بیشتر مدل های تن پوش حوله ای، دارای کلاه هستند. برخی از افراد تمایلی به این نوع حوله های ندارند؛ بنابراین می توانند از حوله هایی مستطیلی و بزرگ برای حمام استفاده کنند. با پیچیـدن این حوله ها به دور بدن می تـوان از آن ها استفاده کرد. ابعاد و اندازه حوله های مستطیلی متنوع است.

 

حوله های کوچک برای دستشویی یا آشپزخانه

استفاده از حوله های کوچک در سرویس بهداشتی اهمیت زیادی دارد. بعد از شستـن دست و صورت بهتر است برای خشک کـردن آن ها از حوله های کوچک استفاده شود. مرطوب ماندن دست ها و تماس آن ها با اشیای داخل توالت می تواند باعث انتقال آلودگی از این وسایل به دستان خیس شما شود. بهتر است حوله هایی که برای خشک کردن صورت استفاده می شوند، شخصی بوده و برای هر عضو خانواده جدا باشند.
برای آشپزخانه نیز بهتر است حوله ای در نظر بگیرید. بعد از شستـن ظرف ها، در هنگام طبخ غذا و در مجموع بیشتر مواقع حضور در آشپزخانه، نیاز به شستـن دست ها وجود دارد. در محیط آشپزخانه بهتر است دست ها مرطوب نباشند؛ در نتیجه وجود حوله ای برای خشک کردن دست اهمیت زیادی دارد.

 

معتبر ترین فروشگاه برای خرید کالای خواب و لوازم خانه

از عوامل مهمی که کیفیت محصولات خریداری شـده را تضمین می کند، اعتبار فروشگاه است. هر مجموعه معتبر و شناخته شـده برای خوش نام باقی ماندن محصولاتی با کیفیت را عرضه می کند. زیرا این کار باعث می شود تا مشتریان قدیمی خود را حفظ کـرده و مشتریان جدید را جذب کند. برای خرید کالای خواب باید به سراغ یکی از همین فروشگاه ها بروید. تنها در این صورت می توانید با خیال آسوده به خرید بپردازید.

خانه دیاموند (دیاموند هوم) بیش از 10 سال سابقه درخشان برای فروش عمده کالا خواب دارد. این فروشگاه برای توسعه کار خود و راحتی بیشتر مشتریان سایتی را ه اندازی کرده است. روی سایت دیاموند هوم می توانید دسته بندی های متنوع محصولات را مشاهده کنید. تمامی کالا های موجود در سایت اورجینال هستند و تضمین کیفیت دارند.
کالا های خواب تنها محصولات موجود روی سایت خانه دیاموند نیستند. شما می توانید محصولات دکوری، حوله حمام یا ست های آشپزخانه را نیز در کنار محصولات خواب مشاهده کنید. برای خرید کالای خواب می توانید از دسته بندی های موجود روی سایت، محصول مورد نیاز خود را پیدا کنید. همچنین برای نهایی کـردن سفارش خود و با طی کردن مراحل، سفارش خود را ثبت کنید.
در هر مرحله از خریـد اگر سؤالی برای شما پیـش آمـد، می توانید با ما در ارتباط باشید. درباره محصولات موجود روی سایت، کیفیت آن ها یا شیوه ثبت سفارش و تحویل کالا با ما تماس بگیرید. از طریق راه های ارتباطی موجود روی سایت می توانید با کارشناسان مجموعه خانه دیاموند تماس گرفتـه و سؤالات خود را مطرح کنید.

 

کلام پایانی

مهم ترین بخش هر اتاق خواب، تخت یا تشکی است که برای استراحت مورد استفاده قرار می گیرد. این بخش تضمین کیفیت خواب را بر عهده دارد. همچنین می تواند تأثیر زیادی روی سلامت افراد یا خلق و خوی آن ها بعد از بیدار شدن داشته باشد. در نتیجه به هیچ عنوان نمی تواند محصولات مورد استفاده خود را با بی دقتی و از میان مدل های بی کیفیت انتخاب کرد. خرید کالای خواب باید با دانش و از مجموعه ای معتبر باشد تا احساس رضایت را با خود به همراه بیاورد.

 

سوالات متداول

  • آیا ارسال سفارشات عمده نیز شامل ارسال رایگان نیز می‌شود؟
    بله، تمام خریدهای شما از دیاموندهوم از جمله خرید روتختی نیز شامل ارسال رایگان نیز است.
  • چطور می‌شود از دیاموندهوم ثبت سفارش عمده کرد؟
    شما می‌توانید از طریق سایت یا مراجعه حضوری همچنین تماس با شماره‌های دیاموندهوم کلیه سفارشات خود را ثبت کنید. در نظر داشتـه باشید که به محض ثبت سفارش پیگیری سفارش شما انجام شـده و ارسال می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *