مقالات

نکات مهم هنگام خرید سرویس آشپزخانه عروس

ست آشپزخانه عروس رنگ سفید صورتی

خرید جهیزیه برای هر عروس جذابیت هایی دارد. اما در عین حال که می تواند جذاب باشد، دشواری هایی برای انتخاب و ست کردن آن با وسایل دیگر دارد. با توجه به گوناگونی مدل های مختلف انتخاب وسایل می تواند با توجه به رنگ آن ها مناسب باشد. وسایلی که  قصد دارید برای سرویس آشپزخانه عروس خریداری کنید، باید کاربردی باشند.

 علاوه بر این وسایل از نظر طرح و رنگ نیز باید با هم هماهنگی داشته باشند. همچنین امکان دارد برخی از وسایل موجود ضروری نباشند و می توان برای صرفه جویی در هزینه ها آن ها را فاکتور گرفت. در ادامه با ما همراه باشید تا نکات مهم  هنگام خرید ست آشپزخانه را در نظر بگیرید.

 

سرویس آشپزخانه عروس زارا هوم

سرویس آشپزخانه

 

سرویس آشپزخانه عروس چند تکه است؟ و شامل چه چیزهایی است؟

سروس عروس شامل دسته ها مختلفی می شود که سرویس آشپزخانه یکی از آن ها می باشد. این سرویس شامل اجزای زیر خواهد بود.

سرویس قابلمه

مهم ترین بخش وسایل آشپزخانه سرویس قابلمه است. قابلمه ها در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شوند. برخی از آن ها جنس چدن، استیل، روحی، آلومینیومی و مسی دارند. شما می توانید با توجه به دکور آشپزخانه هر کدام از جنس هایی که دوست دارید را تهیه کنید.

سرویس پارچه ای

این سرویس باید با سرویس های قابلمه از نظر رنگ هماهنگی داشته باشد. همچنین می تان آن ها را با سبک و دکور کلی آشپزخانه هماهنگ کرد. این سرویس شامل اجزای زیر است:

  • دمکنی
  • رومیزی
  • دستکش فر
  • نمگیر
  • دستگیره های یخچال
  • کاور لوازم برقی
  • کیسه سبزی
  • حوله
  • کیسه نان
  • پیشبند

سرویس غذاخوری

معمولا همه افراد ظروف غذاخوری روزمره خود را  از ظروفی که برای میهمانی استفاده می کنند، جدا خواهند کرد. پس لازم است که حداقل دو سرویس غذاخوری خریداری کنید. این سرویس ها طرح های متنوعی دارند. می توان آن ها را با سرویس قاشق و چنگال یا پارچ و لیوان هماهنگ کرد.

 

رنگ سرویس آشپزخانه عروس

سرویس های آشپزخانه را می توان به رنگ دلخواه خریداری کرد. اما معمولا برای داشتن هماهنگی با دکور کلی یا سرویس های دیگر می توان رنگ آن ها را یکی خریداری کرد. خریدن لوازمی که با هم هماهنگی داشته باشند می تواند در جذابیت آشپزخانه تاثیر داشته باشد. از آن جایی که آشپزخانه مکان مهمی در خانه به حساب می آید، انتخاب رنگ های تیره باعث می شود که فضایی دلگیر و بی روح به وجود بیاید. سرویس های آشپزخانه با رنگ های شاد و هماهنگ می توانند طراوت تازه ای به فضا ببخشند.

 

سرویس قابلمه ی مشکی

سرویس قابلمه

 

قیمت سرویس آشپزخانه عروس

برند های مختلفی لوازم مورد نیاز آشپزخانه را تولید می کنند. انتخاب یک برند می تواند عامل مهمی در تعیین قیمت سرویس باشد. برند های اروپایی و آمریکایی معمولا قیمت بیشتر ی از برند های آسیایی دارند. جنس، تعداد و رنگ عوامل دیگری هستند که در قیمت تاثیر گذارند.

سرویس آشپزخانه عروس را از کجا بخریم؟

سرویس های آشپزخانه را می توانید از فروشگاه های مختلف لوازم خانگی یا منسوجات آشپزخانه خریداری کنید. اما معمولا این گونه فروشگاه ها تنوع اجناس کمی دارند و ممکن است نتوانید طرح و رنگ مد نظر خود را پیدا کنید. ما در فروشگاه آنلاین دیاموند هوم تنوع بالایی از محصولات و سرویس های آشپزخانه را عرضه می کنیم. ست آشپزخانه دیاموند هم از برند زارا (zara)می باشد. شما می توانید برای سفارش از طریق سایت اقدام کنید.

 

دیاموندهوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *