مقالات

راهنمای خرید حوله کودک

خرید حوله مناسب کودک

آیا شما نیز به دنبال خرید حوله تن پوش با جنس نرم و در عین حال با کیفیت هستید؟ آیا می خواهید حوله کودکتان از ضخامت و جذب رطوبت کافی برخوردار گردد؟ به نظر شما حوله کودکان باید از چه ویژگی هایی برخوردار باشد که سال ها بتوان از آن استفاده کرد؟ رعایت کردن یک سری از نکات برای خرید حوله کودکان یکی از مهم ترین موارد در سلامت آن ها بوده که باید نرم و ضد حساسیت، لطیف و همچنین بدون بو باشد. ما امروز قصد داریم در دیاموند هوم در انتخاب یک حوله مناسب به شما کمک کنیم ؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

 

حوله ی مناسب کودک و نوزادان

خرید حوله مناسب کودک

 

معرفی انواع حوله کودک

جالب است بدانید که حمام کردن دوره ای کودکان و نوزادان علاوه بر اینکه در سلامتی آن ها تأثیر بسزایی دارد در تغذیه مناسب فرزندانتان نیز بی تأثیر نخواهد بود. یکی از ملزومات اساسی برای حمام بردن کودک انتخاب حوله مناسب است. حوله ها معمولاً به دسته های متفاوتی اعم از حوله تن پوش بچه گانه، حوله تک نفره و حوله چند تکه که شامل پاپوش، حوله دست و صورت، کمربند و … می باشد تشکیل می گردد. هر کدام از این محصولات متناسب با ویژگی هایی که دارند، در قیمت های متنوعی نیز دسته بندی می شوند. اگر به دنبال حوله کودک با جنسی عالی و ویژگی‌های قابل توجه هستید در ادامه ما را دنبال کنید.

 

نکات مهم برای خرید حوله کودک

در هنگام خرید حوله نوزاد و کودک سه نکته بسیار مهم وجود دارد که رعایت کردن آن ها می تواند محصولی کاربردی و با دوام را برایتان به همراه داشته باشد.

 

خرید حوله نوزاد و کودک

خرید حوله نوزاد و کودک

جنس

به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید حوله کودکان به سراغ الیاف پنبه ای بروید. حوله هایی که از بافت طبیعی و پنبه ای ساخته شده اند، هیچ گونه حساسیت پوستی و تنفسی برای فرزندانتان نخواهند داشت و با پوست و بدن آن ها نیز کاملا سازگار هستند.

ضخامت

به نظر شما چرا ضخامت در انتخاب حوله کودک اهمیت دارد؟ هرچه ضخامت حوله بیشتر و کمی سنگین تر باشند در این صورت از ظرفیت بالایی برای جذب آب برخوردار خواهد بود. حوله هایی که ضخامت کمتری دارند قدرت جذب آن ها نیز پایین تر است. فراموش نکنید که حوله های بچه گانه نباید بیش از حد نازک و یا بیش از اندازه ضخیم باشند.

 

انتخاب سایز حوله برای کودک

سایز حوله متناسب با اندازه کودک

 

سایز حوله کودک

 سایز حوله یکی از فاکتورهای مهم در خرید این اقلام است. توجه کنید اگر شما نتوانید حوله متناسب با سایز و اندازه کودکان تهیه نمایید در این صورت اگر کوچک گردد، کودک شما را به اندازه کافی نمی پوشاند و در این صورت کودکتان احساس سرما خواهد کرد. از سوی دیگر اگر خیلی بزرگ نیز باشد در این صورت جمع کردن آن سخت تر خواهد شد.

 

ویژگی های حوله کودک

در خرید حوله کودک به دنبال چه ویژگی هایی هستید؟ ما لیستی از مهم ترین ویژگی ها را برایتان آماده کرده ایم که شامل موارد زیر هستند:

  • قابلیت جذب بالا

یک حوله با کیفیت و عالی حتماً باید از قابلیت جذب بالای آب برخوردار باشد تا بتواند به سرعت کودک را خشک کند و اثری از رطوبت و آب بر روی پوست فرزندتان باقی نگذارد.

  • آنتی باکتریال

حوله های آنتی باکتریال به این معنا هستند که این حوله ها از خاصیت ضد قارچ، ضد باکتری و همچنین ضد بو برخوردار می باشند. در این صورت هیچ گونه حساسیت پوستی نیز به دنبال نخواهد داشت.

  • نرمی

نرم بودن و لطافت حوله از دیگر مهم ترین موارد در هنگام انتخاب این محصولات است. توجه داشته باشید پوست کودکان و نوزادان بسیار نرم و حساس بوده و به همین خاطر حوله ای که انتخاب می کنید نیز باید متناسب با پوست آن ها نرم و لطیف باشد تا آسیبی وارد نکند.

 

دوام و ضخامت حوله

ضخامت و طول عمر یک حوله تن پوش

 

  • بادوام

 در کل حوله ای که از جنس خوبی برخوردار بوده و ضخامت بالایی نیز داشته باشد، مطمئنا دوام بیشتری نیز خواهد داشت‌؛ بنابراین در هنگام خرید حوله حتماً به جنس آن توجه کنید که از دوام و ضخامت قابل توجه ای برخوردار گردد.

 

مواد بکار رفته در حوله کودک

معمولاً بیشتر حوله هایی که برای کودکان ساخته شده اند از جنس پنبه می باشد. حال این پنبه خود در انواع گوناگونی تقسیم می شود که شامل موارد زیر هستند:

  1. پنبه مصری

 این نوع پنبه ها از جذب رطوبت بسیار بالایی برخوردار هستند و به صورت رشته های بلند تعبیه شده اند که بسیار نرم و لطیف می باشند. در کل می توانیم بگوییم پنبه مصری برای حوله کودک بهترین نوع جنس است.

  1. پنبه سوپیما

پنبه سوپیما یکی از محصولات کشور آمریکا بوده که رشته های کوتاهی دارد. این نوع پنبه نیز آب و رطوبت را به خوبی جذب خود می کند. در مقایسه با پنبه مصری نیز باید بگوییم که از ماندگاری و دوام بیشتری برخوردار هستند. آن دسته از محصولاتی که دارای این الیاف می باشند با عنوان supima شناخته می گردند.

  1. پنبه استاندارد

نوع دیگر از الیاف های پنبه ای که در حوله کودکان به کار گرفته می شود پنبه استاندارد است که از قابلیت های آن می توان به عوامل لطافت و همچنین قابلیت جذب آب اشاره کرد. این نوع الیاف های طبیعی نیز برای جنس حوله بسیار مناسب بوده و حساسیتی هم برای فرزندان دلبندتان ایجاد نخواهند کرد.

نکات نحوه شستشو حوله کودک

در مقاله ی قبلی درباره ی بهترین راه شستن حوله تن پوش با شما صحبت کردیم. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شستشوی حوله کودکان مستلزم رعایت یک سری از نکات است که ما به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

  • حتماً شستشوی حوله فرزندتان را با آب گرم انجام دهید.
  • بهتر است دمای آب بالای ۸۰ درجه سانتیگراد باشد تا بتواند میکروب ‌ها را از میان ببرد.
  • حتماً حوله نوزاد را به دور از سایر لباس ها و به طور جداگانه شستشو دهید.
  • سعی کنید در هفته چند بار حوله رو به خوبی بشویید تا از آلودگی ها پاک شود زیرا کودکان پوست بسیار حساسی دارند.
  • پس از شستن حتماً حوله را در مقابل نور مستقیم خورشید قرار دهید.

جمع بندی

در آخر باید اشاره کنیم اگر به راحتی و همچنین سلامتی فرزندتان اهمیت می دهید، هرگز در هنگام خرید حوله سرسری از آن عبور نکنید و ویژگی های گفته شده را در خرید خود لحاظ نمایید. برای خرید انواع حوله های کودک می توانید از دیاموند هوم کمک بگیرید.

 

دیاموندهوم

 

سوالات متداول

  • چطور یک حوله مناسب کودک بخریم ؟

به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید حوله کودکان به سراغ الیاف پنبه ای بروید. حوله هایی که از بافت طبیعی و پنبه ای ساخته شده اند، هیچ گونه حساسیت پوستی و تنفسی برای فرزندانتان نخواهند داشت و با پوست و بدن آن ها نیز کاملا سازگار هستند.

  • حوله کودک باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

• قابلیت جذب بالا
• آنتی باکتریال
• نرم
• بادوام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *