مقالات

تمام آنچه که باید از حوله میکروفابیر بدانید

حوله میکروفایبر با رنگهای متفاوت

خشک شدن سریع، نگهداری آسان و سبکی از مزایای حوله میکروفایبر است. این محصولات برای استفاده در باشگاه یا کلاس های شنا ایده آل هستند. این حوله ها با جدید ترین فناوری روز ساخته می شوند. شما قادر خواهید بود انواع این محصول را در طرح و رنگ های متنوع خریداری کنید. حتی این حوله از نظر درجه کیفی نیز متنوع هستند. همین ویژگی ها سبب شده دامنه انتخاب شما گسترده باشد. در این مطلب، ما بر روی مزایا و چرایی استفاده از چنین حوله هایی تمرکز خواهیم کرد. اگر قصد خریدی هوشمندانه و با آگاهی کامل را دارید با ما همراه باشید.

خرید حوله تن پوش برند پودایران

 

حوله های میکروفایبر با دوام بالا

حوله ی میکروفایبر در رنگهای بنفش، سبز و صورتی

 

حوله میکروفایبر چیست؟

قبل استفاده از هر محصولی باید به طور دقیق آن را بشناسید. این امر درباره حوله های میکروفایبر نیز کاملاً صادق خواهد بود. این حوله یک نوع پارچه ساخته شده از پلی استر و پلی آمید بوده که کاملا نرم و بادوام است. حوله میکروفایبر توسط بسیاری از افراد از جمله بانوان خانه دار و ورزشکاران مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند دوام بالا نسبت به دیگر محصولات هستند که استفاده از آن ها را ارجح تر کرده است.

چند نوع حوله میکروفایبر داریم؟

حوله های میکروفایبر دارای تنوع گسترده ای هستند. هر شخصی متناسب با نیاز خود قادر است انواع آن ها را خریداری کنید. برای آشنایی هر چه بیشتر شما اکنون چند نوع محبوب از این محصولات را معرفی خواهیم کرد.

  • حوله دست و صورت

معمولاً به صورت روزانه افراد از حوله دست و صورت استفاده می کنند. حوله ای که برای دست و صورت مورد استفاده قرار می گیرد باید مشخصه های خاصی داشته باشد. از جمله این مشخصه ها می توان به لطافت و ضد حساسیت بودن اشاره کرد. در حوله های میکروفایبر این مشخصه ها وجود دارد و می توان انواع آن را که برای دست و صورت مناسب است را تهیه کنید.

  • حوله سر

حوله های میکروفایبر که برای خشک کردن موی سر طراحی شده اند و دارای کیفیت بالایی هستند. این محصولات خیلی سریع می توانند موی سر را خشک کنند. در عین حال هیچ گونه آسیبی نیز به موهای این ناحیه وارد نخواهند کرد. حوله های سر میکروفایبر تنوع بالایی دارند پس قادر خواهید بود محصول مناسب خود را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: تمامی مواردی که درباره ی حوله های حمام باید بدانید

 

شستن سریع حوله های میکروفایبر

برق انداختن شیشه ها با حوله ی میکروفایبر

 

ویژگی های حوله میکروفایبر

حوله میکروفایبر با توجه به فناوری ساخت و مواد اولیه سازنده آن دارای ویژگی های خاصی است.

  • تطبیق پذیری و عملی بودن
  • رطوبت سنجی (محصول تا 7-8 برابر وزن خود رطوبت را جذب می کند. همچنین قادر به جذب هر مایعی است.
  • ضد حساسیت
  • خواص بهداشتی و ضد باکتریایی (نه گرد و غبار و نه میکروارگانیسم ها بین پرزهای ماده جمع نمی شوند).
  • وزن مخصوص کم و سهولت ذخیره سازی (حوله میکروفیبر حداقل فضای قفسه را اشغال می کند).
  • خواص لمسی عالی
  • مقاومت در برابر جذب بوهای خارجی
  • هزینه مقرون به صرفه نسبت به دیگر محصولات

بیشتر بخوانید: بهترین جنس حوله پالتویی

قدرت جذب حوله های میکروفایبر

نکات شستن حوله های میکروفایبر

روش شستشو حوله های میکروفایبر

از بین بردن لکه های این حوله بدون ماشین لباسشویی دشوار نخواهد بود. تمام آلودگی های میکروفیبر به راحتی با صابون و پودر پاک می شود.

  • محصولات را در آب گرم قرار دهید. دمای آب نباید از 50 درجه تجاوز کند. زیرا میکروالیاف تغییر شکل می دهد و حوله غیر قابل استفاده می شود.
  • از صابون لباسشویی، پودر لباسشویی، مواد شوینده مایع استفاده کنید.
  • بدون نیاز به مالش شدید مواد، لکه ها به راحتی تحت تأثیر مواد شوینده پاک می شوند.

اگر زمان یا تمایلی برای خیساندن و شستن میکروفایبر با دست ندارید، می توانید از ماشین لباسشویی استفاده کنید.

  • چرخش بسیار شدید به الیاف آسیب می رساند.
  • قرار دادن حوله با پودر زیاد لازم نیست.
  • پارچه های میکروفایبر را جدا از سایر اقلام بشویید.

خرید حوله از دیاموند هوم

اگر تصمیم به خرید حوله تن پوش یا ست حوله دوقلو  گرفته باشید اکنون دغدغه شما بهترین روش خرید این محصول است. قطعاً روشی که شما این محصول را از طریق آن خریداری  می کنید در کیفیت و قیمت آن دخیل خواهد بود. اما خرید انواع این محصول با قیمت بسیار مقرون به صرفه از وب سایت دیاموند هم امکان پذیر است. این وب سایت انواع حوله های میکروفایبر را با کیفیت بالا در اختیار متقاضیان قرار می ‌دهد. این سایت به عنوان یکی از مراکز اصلی فروش این محصولات شناخته می شود. بر همین مبنا با خرید از آن از کیفیت محصول اطمینان خاطر خواهید داشت. علاوه بر این امر قیمت هر حوله نیز بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است.

سخن پایانی

اگر قصد خرید یک حوله با کیفیت و منحصر به فرد را دارید قطعاً حوله میکروفایبر گزینه مناسبی است. این محصولات متنوع کارایی بالایی دارند و در عین حال از زیبایی ظاهری برخوردار هستند. متریال سازنده این محصولات سبب شده افرادی که از آن ها استفاده می کنند کمتر دچار حساسیت شوند. شما حتی می توانید این نوع حوله ها را برای باشگاه و تمرینات ورزشی خود انتخاب کنید. البته برخورداری از تمام مزایای این حوله ها زمانی امکان پذیر است که انواع اورجینال آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

دیاموندهوم

 

دیدگاهی در مورد “تمام آنچه که باید از حوله میکروفابیر بدانید

  1. درسا گفت:

    عالي
    حوله تن پوش هم داريد؟

    1. مهسا خاکی گفت:

      دوست عزیز بله حوله تن پوش در دیاموند هوم موجود است.

  2. درسا گفت:

    ست حوله دوقلو دارید؟

    1. مهسا خاکی گفت:

      برای خرید ست حوله دوقلو به صفحه ی آن مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *