مقالات

تشک مناسب برای افرادی که کمردرد دارند

تشک برای جلوگیری از کمردرد

کمردرد یکی از مشکلاتی است که تعداد زیادی از افراد بزرگسال را تحت تاثیر قرار می دهد. بر اساس نتایج پژوهش ها، افراد زیادی با مشکلات مربوط به کمردرد و دیسک کمر دست به گریبان هستند.

کمردرد، تمام جنبه های زندگی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد و فقط به زمان بیداری محدود نمی شود. کمردرد و دیسک کمر بر کیفیت خواب تاثیر می گذارد. از آنجا که یک سوم عمر فرد درخواب سپری می شود، انتخاب تشک مناسب برای کمردرد و استاندارد به افزایش کیفیت زندگی انسان کمک می کند. اگر فرد خواب خوبی در شب نداشته باشد، راندمان و کیفیت زندگی او در طول روز نیز مختل می شود. یکی از مناسب ترین تشک ها برای کمردرد تشک رویا می باشد که در ادامه در این باره بیشتر به شما عزیزان اطلاع می دهیم.

بر اساس نظر متخصصان باید افرادی که از مشکل کمردرد رنج می برند، تشکی انتخاب کنند که بر روی آن احساس راحتی و آرامش داشته باشند. تشک خوب به بهبود وضعیت افراد مبتلا به کمردرد شدید کمک می کند. اگر به دنبال خرید تشک هستید، خواندن این مقاله را به هیچ وجه از دست ندهید. مطالعه این مقاله در انتخاب تشک مناسب برای کمردرد به شما کمک می کند.

 

پیشگیری از کمردرد با تشک رویا

تشک نامناسب باعث کمردرد می شود

 

پیشگیری از کمردرد با تشک رویا

اگر دچار کمردرد هستید یا می خواهید از ابتلا به آن پیشگیری کنید، قطعا مایلید بدانید بهترین تشک برای شما چه تشکی است؟ بر اساس یک باور رایج، تشک مناسب افراد مبتلا به کمردرد تشک سفت است. واقعیت این است که مناسب بودن تشک سفت برای افراد مبتلا به کمردرد به طور علمی ثابت نشده است. بنا به عقیده متخصصان، افراد باید تشکی را انتخاب کنند که روی آن احساس راحتی داشته باشند، نه لزوما تشک های سفت!

 

انواع تشک ها با برندهای مختلف در بازار وجود دارد که ما به شما تشک رویا را معرفی می کنیم این تشک درای الیاف ضدحساسیت با خاصیت ارتجاعی و اسکلت فنر منفصل (Pocket Spring) می باشد. شما باید برای انتخاب تشک مناسب برای کمردرد نکات و پارامترهایی را مد نظر قرار دهید. برای انتخاب تشک باید به مواردی از قبیل حالت و وضعیت خوابیدن فرد، وزن فرد، نوع و ضخامت تشک، استانداردهای ضخامت و سفتی تشک، استانداردهای جنس تشک و برند تشک و ابعاد و ارتفاع مناسب تشک توجه شود.

 

بیشتر بخوانید : چگونه طول عمر تشک را افزایش دهیم؟

یک تشک خوب باید از ستون فقرات و گودی کمر به خوبی حمایت کند. باید بافت های نگهدارنده مفاصل کمری یا عضلات و رباط ها، در هنگام خواب ترمیم شده و در وضعیت مناسبی قرار بگیرند. بنابراین، تشک خیلی سفت یا خیلی نرم نمی تواند حمایت کاملی از ستون فقرات ایجاد کند. در مجموع رسیدن به تعادل بین گزینه های راحتی و آرامش و حفاظت از کمر و ستون فقرات اهمیت زیادی دارد.

 

آموزش صحیح خوابیدن روی تشک مناسب

خوابیدن روی تشک نامناسب می تواند باعث ایجاد یا تشدید کمردرد شود

 

مزایای خرید تشک مناسب کمردرد

بر اساس آخرین تحقیقات، بهترین تشک مناسب برای کمردرد تشکی است که وضعیت بدن فرد را در زمان خواب در طبیعی ترین حالت ممکن نگه دارد. تشک مناسب می تواند موجب تسکین درد افراد مبتلا به انواع کمردردها شود. در صورتی که افراد به دلیل خستگی ناشی از کار و فعالیت بدنی دچار کمردرد شده باشند، استفاده از یک تشک طبی استاندارد به رفع مشکل آنها کمک می کند. خواب بدون درد و آرام و سرعت ترمیم بالای عضلات کمری، ارمغان یک تشک مناسب و استاندارد است. مزایای یک تشک استاندارد و مناسب عبارتند از:

  • حمایت کافی از ستون فقرات و مهره ها و عضلات کمر،
  • همراستاسازی ستون فقرات و گردن،
  • بهبود جریان گردش خون در بدن،
  • کاهش فشار بر روی ستون فقرات.

 

ویژگی تشک مناسب

تشک طبی برای رفع دیسک کمر

 

ویژگی تشک های مناسب کمردرد

انتخاب یک تشک مناسب برای کمردرد با توجه به نکات توصیه شده اهمیت زیادی در جهت حفظ سلامت فرد دارد. یک تشک نامناسب و غیر استاندارد، بدن را در زمان خواب در وضعیت نامناسب قرار داده و کیفیت خواب و بیداری فرد را به مخاطره می اندازد.

بر اساس یک طرح تحقیقاتی انجام شده روی افراد مبتلا به دیسک کمر مشخص شد که استفاده از تشک با سفتی متوسط موجب تجربه کمترین دردهای کمری می شود. در زمان خواب بیشترین وزن بدن بر روی شانه، باسن و کمر قرار می گیرد، تشک مناسب باید از این سه بخش بدن به خوبی حمایت کند.

 

بیشتر بخوانید: چگونه تشک تخت خواب را بشوییم؟

 

نوع مواد و متریال مورد استفاده قرار گرفته در تشک نیز اهمیت زیادی دارد. باید دوخت و طرح یک تشک استاندارد باشد و به اندازه ای برجسته نباشد که در زمان خواب به بدن و کمر آسیب برساند. یک تشک خوب به اندازه کافی انعطاف پذیر و قادر به تحمل هر وزنی است. نوع فنرها و اتصالات به کار گرفته شده در تشک و استحکام آنها نیز بر کیفیت تشک اثر می گذارد. تشک های خوب و با کیفیت، بر اثر استفاده طولانی مدت دچار پارگی و گودی نمی شوند. همه این موارد به اضافه مواردی که در بالا به آن اشاره شد جزو ویژگی های یک تشک استاندارد و تشک مناسب برای کمردرد به حساب می آید.

 

خرید تشک استاندارد از دیاموند هوم

همانطور که در بالا گفته شد، خواب خوب می تواند افزایش کیفیت و راندمان و سرزندگی افراد در زمان بیداری و در زمان انجام کارهای روزمره را تضمین کند. به همین دلیل انتخاب یک تشک مناسب و استاندارد، مطابق با شرایط بدنی و فیزیکی می تواند نقش بسیار زیادی را در کیفیت خواب و بیداری بر عهده داشته باشد.

در این مقاله به بررسی انواع و ویژگی ها و مزایای یک تشک مناسب برای کمردرد پرداخته شد. اگر قصد خرید تشک را دارید بهتر است، علاوه بر مد نظر قرار دادن نکات فوق، از اهمیت مراجعه به فروشندگان کالای خواب معتبر عرضه کننده محصولات اصل و استاندارد غافل نشوید.

دیاموند هوم با سالها تجربه فروش کالای خواب، آماده ارائه محصولات با کیفیت تضمینی به شماست. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس گرفته و یا به سایت ما مراجعه نمایید. دیاموند هوم علاوه بر فروش تکی ، در فروش عمده کالا خواب نیز فعالیت دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

 

دیاموندهوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *