مقالات

تشک ارزان با کیفیت و قیمت مناسب

تشک فنر دار ارزان

تشک ارزان قیمت در دنیای پر سرعت امروزی که خواب از ارکان مهم آن است، نقش پر رنگی دارد. خواب خوب شبانه اثری طراوت بخش و انرژی بخش دارد که اغلب برای گذرانـدن روز بعد لازم است. به همین دلیل پیدا کـردن بهترین تشک برای نیازهای خواب خاصتان یک تجربه خرید مهم و جذاب است. با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه باید بتوانید تشکی را پیدا کنید که علاوه بر جلب نیازهای مدنظرتان ارزان نیز باشد. ما در این مقاله تشک با قیمت مناسب و کیفیتی عالی را به شما معرفی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

 

تشک ارزان و با کیفیت رویا

یکی از تشک های با کیفیت و ارزان تشک رویا می باشد

معرفی تشک ارزان و باکیفیت

تشک رویا از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان تشک در کشور محسوب می شود چرا که کار خود را از سال ۱۳۶۳ آغاز کـرده است. خط تولید کامل این تشک در ایران بـوده و رویا برندی موفق است. این موفقیت به صورتی است که هر ایرانی در زمینه خرید تشک با کیفیت، در ابتدا سراغ آن می رود. این شرکت با اخذ استانداردهای بین المللی و ملی مرغوب‌ترین تشک‌ها را روانه بازار می‌کند. رویا سه نوع تشک فنر منفصل، اسنفنجی (طبی) و تشک های بونل را تولید می کند.
تشک مدل بونل لایه‌ای اسفنجی روی سطح تشک دارد که برای ایجاد نرمی و راحتی بیشتر در نظر گرفتـه شـده‌است. سیستم داخلی این تشک‌ها از یک فنر بافتـه شـده ساختـه می‌شود و این مدل تشک قابلیت ارتجاعی مناسبی دارد.

بیشتر بخوانید : چگونه طول عمر تشک را افزایش دهیم؟

در تشک‌های فنر منفصل برای سیستم داخلی به جای یک فنر یکپارچه از چندین فنر مجزا استفاده می‌شود. در این سیستم فشار از نقطه‌ای به نقطه دیگر روی تشک منتقل نمی‌شود و عیب فنرهای سنتی را ندارد. رویا از آخرین فناوری‌های دنیا برای تولید محصولاتش استفاده می‌کند. تا حدی به محصولات خود اطمینان دارد که این تشک‌ها را بین ۲ تا ۸ سال گارانتی می‌کند.

پرطرفدارترین تشک‌های اقتصادی بازار حدودا چه قیمتی دارند؟

بعد از برند رویا پرطرفدارترین تشک تختخواب تشک خوشخواب است. تشک‌های دونفره این برند از قیمت ۳ میلیون به بالا در کشور موجود هستند اما این برند گارانتی کمتری نسبت به برند رویا دارد. برند پرطرفدار دیگر برند رویال است که قیمت تشک‌های دونفره آن از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود. همچنین با ویژگی‌های متنوع و قیمت‌های مختلف در حال خدمت رسانی به مردم است. قیمت تشک رویا با توجه به مدل و امکانات و همچنین سیستم داخلی آن متفاوت است. قیمت آن از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان آغاز می شود و با قیمت‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود.

هنگام خرید تشک ارزان به چه مواردی دقت کنیم؟

خرید این محصول رابطه مستقیم در خواب با کیفیت ما دارد و باید دقت زیادی در خرید آن کرد. توجه به این نکات باعث می‌شود تا خوابی راحت و عمیق به ارمغان بیاورد. نکاتی که در زمان خرید تشک ارزان باید به آنها توجه کنید عبارتند از:

  • روی راحتی تمرکز کنید.

    مهم‌ترین چیزی که باید در نظر بگیرید میزان راحتی خودتان است. آنچه در راحتی بستر باید به آن توجه کرد به چندین عامل دیگر مانند اندازه، سفتی و نوع مواد استفاده شـده در این محصول است. هنگامی که در حال خرید یک تشک جدید هستید، به یاد داشته باشید که به دنبال بستری باشید که برای شما بهترین است. به تشک‌هایی که کارشناسان آن را بهترین‌های موجود در بازار می‌دانند، اعتماد نکنید.

  • اندازه مناسب برای نیازهای خود را پیدا کنید.

    اگر با یک تخت باریک احساس محدودیت می‌کنید، به یک تخت دو نفره جادارتر نیاز دارید. سایز بزرگ ممکن است برای هر فرد کمی بزرگ باشد، اما اگر فضای اضافی را دوست دارید عالی است. تشک‌های کینگ سایز یا کینگ کالیفرنیا برای اتاق خواب‌های اصلی ساختـه شـده اند و فضای زیادی را برای زوج‌ها فراهم می‌کنند. به خاطر داشتـه باشید که جابجایی این محصول به این بزرگی اگر به روش صحیح انجام نشود، می تواند چالش‌هایی را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید : چگونه تشک تخت خواب را بشوییم؟

  • برداشت ها از سفتی تشک یکسان نیستند.

    سفتی تشک یک برند ممکن است معادل متوسط سفتی برند دیگر باشد. شما نمی توانید به طور کامل به این برداشت ها اعتماد کنید. اگر در فروشگاه خرید می کنید، مطمئن شوید این محصول را همیشه خودتان تست می کنید. اکثر فروشگاه های تشک و تخت به شما اجازه می دهند روی این محصول دراز بکشید تا بتوانید آن را تست کنید.

  • هنگام خرید آنلاین، نظرات مصرف کننده را بخوانید.

    بررسی نظرات محصول یک عادت خوب بوده و قطعا شما با خریدی به مهمی این محصول، نمی خواهید ریسک کنید. خوانـدن نظرات به شما ایده عملی تری از رختخواب‌های های رایج موجود در حال حاضر می دهد. همچنین به شما این امکان را می دهد هنگام خرید این محصول جدید، دامنه وسیع انتخاب را محدود کنید.

دشک تخت خواب

تشک طبی

تشک نرم تر یا سفت تر؟ مسئله این است

شما به استحکام کافی نیاز دارید تا به درستی از ستون فقرات و سایر قسمت های بدن خود حمایت کنید. بستر ‌های سفت ‌تر معمولاً توسط افرادی که به پشت و شکم می‌خوابند استفاده می ‌شوند. زیرا این محصول حمایت بهتری از ستون فقرات دارند. اما سفتی بیش از حد می تواند باعث ایجاد نقاط فشار ناخوشایند شود. همچنین مانع از حفظ انحنای طبیعی ستون فقرات شما در هنگام خواب شود.

از طرف دیگر، نرمی بیش از حد زیر ناحیه میانی ستون فقرات آویزان می شود که می تواند باعث کمردرد شود. به همین دلیل است که بستر نرم تر  معمولاً برای افرادی که به پهلو می‌خوابند بهتر است. اگر می خواهید درباره ی این محصول، مناسب کمر درد اطلاعات بیشتری داشته باشید به  ” تشک مناسب برای کمردرد ” رجوع کنید.

از کجا تشک ارزان با کیفیت بخریم؟

تشک ارزان با کیفیت با برند خوش نام رویا را می توانید به صورت حضوری آنلاین از دیاموندهوم خریداری کنید. برند رویا با ویژگی های گوناگون و کیفیت باورنکردنی می تواند متعلق به شما باشد و خواب های رویایی را برایتان به ارمغان بیاورد. همین حالا برای خرید این محصول با مشاوران ما تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری

پیدا کردن تشک ارزان قیمت می‌تواند تجربه خواب شما را تغییر دهد بدون اینکه بودجه‌تان را از دست دهید. با گزینه‌های متعددی می‌توانید به اطمینان کامل دست پیدا کنید که خوابی راحت با هزینه مناسب خواهید داشت. به خاطر داشته باشید که در انتخاب، عواملی مانند سختی، اندازه و مواد تشکیل دهنـده را مد نظر داشته باشید. پس چرا منتظریم؟ راحتی قابل‌پرداخت را انتخاب کنید و هر روز صبح با احساس تازگی و جوانی بیدار شوید!

منبع: bedconsultant
دیاموندهوم

سوالات متداول 

  • آیا تشک‌های ارزان قیمت به اندازه تشک‌های گران‌قیمت راحت هستند؟
    بله، بسیاری از تشک‌های ارزان قیمت از مواد پیشرفته‌ای استفاده می‌کنند تا همان سطح راحتی و پشتیبانی را که تشک‌های گران‌قیمت دارند، ارائه دهند.
  • طول عمر یک تشک ارزان قیمت چقدر است؟
    این مدت زمان تا حد زیادی به برند و مواد استفاده‌ شـده وابستـه است. اما یک تشک ارزان قیمت با نگه‌داری مناسب می‌تواند به مدت ۵ سال مورد استفاده قرار بگیرد.
  • آیا تشک‌های ارزان قیمت دارای گارانتی هستند؟
    بله، بیشتر تشک‌های ارزان قیمت دارای گارانتی‌هایی به مدت ۵ تا ۱۰ سال هستند که به شما اطمینان و حفاظت در برابر عیوب می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *