مقالات

بهترین پادری برای خانه ی شما باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

بهترین پادری برای خانه ی شما باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

پادری درب ورودی اولین چیزی است که هر کسی که وارد خانه شما می شود، به آن توجه می کند. بعلاوه، پادری های حمام، آشپزخانه و … می توانند خانه شما را خیلی زیباتر و جذاب تر کنند. هیچ وقت تاثیر استفاده از پادری در زیبایی و شیک بودن خانه را دست کم نگیرید! اما آیا می دانید برای خرید پادری باید به چه نکاتی توجه کنید؟ حتما قبل از خرید پادری این مطلب را بخوانید تا بعدا از خریدتان پشیمان نشوید.

 

انواع پادری

افراد با سلیقه در انتخاب پادری برای نقاط مختلف خانه دقت خاصی دارند. بله، درست حدس زدید! هر قسمت از خانه نیاز به پادری مخصوص خود دارد. پس قبل از هر چیز باید بدانیم که چه نوع پادری برای  محل مورد نظر شما مناسب است.

 

پادری زرد رنگ سرویس بهداشتی

پادری سرویس بهداشتی بهتر است از جنس میکروفیبر باشد

 

پادری سرویس بهداشتی

بهترین پادری برای سرویس بهداشتی پادری های پنبه ای میکروفیبر هستند. این پادری ها دارای قدرت جذب هستند. اما حواستان باشد که بخاطر رطوبت سرویس بهداشتی، میکروب و کپک به سراغ پادری شما نیاید! چطوری؟

 

بیشتر بخوانید: تمام آنچه که باید از حوله میکروفابیر بدانید

 

اگر یک پادری پشمی انتخاب کنید، دیگر خیالتان از این بابت راحت می شود. رطوبت در این جنس پادری ها به خوبی جذب می شود و بر روی آن نمی ماند. بعلاوه، هوا هم در بین الیاف پادری های پشمی حرکت می کند. در نتیجه آلودگی و کپک به سراغ پادری شما نمی آید.

پادری حمام

پادری حمام را هم می توانید از همان جنس پادری سرویس بهداشتی انتخاب کنید. اگر می خواهید یک پادری برای حمام و سرویس بهداشتی تهیه کنید که هیچوقت دچار کپک نشود، پادری های پشمی برای شما مناسب هستند.

 

پادری آشپزخانه

 

 

پادری های نایلونی یک انتخاب ایده آل برای آشپزخانه شما هستند. این متریال بسیار قوی است؛ بنابراین در برابر نفوذ مایعات مقاوم می باشد و تمیز کردن آن هم سخت نیست. اگر این جنس پادری را برای آشپزخانه تان انتخاب کنید، دیگر نگران لکه شدن آن هم نخواهید بود. تضمین می کنیم که پادری های نایلونی سایت دیاموند هوم در برابر لکه بسیار مقاوم هستند.

 

پادری تراس

اگر می خواهید برای تراس خانه تان پادری بخرید، به سراغ پادری های تولید شده از الیاف زعال سنگ و لاستیک بروید. این نوع پادری ها برای فضای باز بسیار مناسب هستند. زیرا در برابر شرایط مختلف آب و هوایی کاملا مقاوم می باشند.

 

پادری مستطیل شکل

پادری مناسب برای درب ورودی

 

پادری درب ورودی

بهترین جنس پادری برای درب ورودی خانه شما، پادری های الیاف مصنوعی (نایلون، پلی استر، و …) هستند. البته پادری های پشمی هم برای درب ورودی مناسب می باشند. خوشبختانه دیاموند هوم بهترین پادری ها با الیاف مصنوعی و پشمی بسیار جذاب و متنوعی در لیست محصولاتش دارد. به شما توصیه می کنیم حتما نگاهی به آن ها بیندازید!

 

ویژگی بهترین پادری

ویژگی های بهترین پادری برای شما چیست؟ اگر پادری خانه تان را با توجه به این نکات انتخاب کنید هیچوقت پشیمان نمی شوید.

1. اندازه

اندازه پادری با توجه به محلی که از آن استفاده می کنید متفاوت است. اگر خیلی کوچک باشد، نمی تواند رطوبت یا خاک را جذب کند. در عین حال، اگر پادری خیلی بزرگ باشد، نمای زیبایی به خانه شما نمی دهد.

2. دوام

پادری ها باید در مقابل عبور و مرور، رطوبت و خاک مقاوم باشند. الیاف پادری نیز باید مقاوم باشد تا زود پاره و نخ نما نشود. ضخامت پادری هم قطعا در دوام آن موثر است.

3. متریال

اگر نگران لیز خوردن روی پادری هستید، باید متریالی انتخاب کنید که مناسب باشد. مثلا پادری های فضای باز معمولا لاستیکی هستند و به در ورودی می چسبند. اینطوری نه شما روی پادری لیز می خورید و نه پادری روی زمین لیز می خورد! نحوه انتخاب جنس مناسب برای پادری را در قسمت قبلی توضیح دادیم.

4. سبک

چه کسی است که به زیبایی پادری اهمیت ندهد؟ بهتر است پادری با طرح و رنگ های کمی تیره انتخاب کنید تا کثیفی را کمتر نشان دهد. چشمان شما لایق دیدن زیبایی هستند. قطعا دست هایتان هم از اینکه همیشه مشغول تمیزکاری پادری باشند، راضی نیستند! پس این نکته را حتما در نظر بگیرید.

 

نحوه شستشوی پادری

آیا پادری ها قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند؟ هم بله و هم خیر. خبر بد برای خانه داران این است که اکثر پادری ها را فقط باید با دست بشویید. اما خبر خوب این است که اگر پادری لاستیکی انتخاب کنید، می توانید آن را در ماشین لباسشویی هم بیندازید. انواع بسیار جذابی از پادری های لاستیکی را می توانید در لیست محصولات ما ببینید.

 

پادری قهوه ای رنگ

بهترین پادری برای خانه

 

راهنمای خرید پادری

  • می خواهید از این پادری در داخل خانه استفاده کنید یا در فضای باز؟ این موضوع را حتما در نظر بگیرید.
  • پادری های فضای باز باید بتوانند آب را سریع تخلیه کنند.
  • پادری های فضای بسته باید طوری باشند که به کف زمین آسیب نرسانند. قطعا شما دلتان نمی خواهد که کف زمین خانه تان در اثر استفاده از پادری تغییر رنگ دهد. خوشبختانه ما در سایت دیاموند هوم پادری هایی کاملا مناسب فضای بسته را ارائه می دهیم که هیچ آسیبی به زمین نمی رسانند.
  • اندازه پادری باید به قدری باشد که هنگام ورود، حداقل یک بار با هر پا روی آن قدم بردارید.

نتیجه گیری در مورد خرید بهترین پادری

اگر دلتان می خواهد بهترین پادری را بخرید، دیاموند هوم در خدمت شماست. دوام، زیبایی، و کیفیت پادری های دیاموند هوم کاملا تضمینی هستند. مطمئن باشید که تا سال های سال از این پادری ها استفاده خواهید کرد و هیچوقت پشیمان نخواهید شد. فقط با چند کلیک ساده در سایت ما می توانید بهترین پادری را برای خانه تان سفارش دهید.

 

دیاموندهوم 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *