مقالات

آشپزخانه عروس را چگونه بچینیم؟

آشپزخانه عروس را چطور باید بچینیم؟

چیدن آشپزخانه و جهاز بخشی شاد و هیجان انگیز از عروسی شما می باشد. در جهازبران، نزدیکترین دوست ها و خانواده خود را دور هم جمع می کنید تا آشپزخانه را با کمک آنها بچینید. شما در خاطراتی که داشتید غرق می شوید و برای آخرین بار به عنوان یک دختر مجرد می خندید در حالی که دختران دیگر، شما را با هدایا و تمجیدها دوره می کنند!

در این مقاله درباره بهترین ایده ها برای چیدمان آشپزخانه عروس و ست آشپزخانه صحبت می کنیم.

 

از گلدان و شمع استفاده کنید

هیچ چیز جذاب تر از درخشش ملایم نور شمع نیست. اگر این درخشش را با بوی خوش شمع های معطر ترکیب کنید شاهکاری خارق العاده خلق می شود. و همه به وجد خواهند آمد. شمع هایی را انتخاب کنید که می توانند مکمل بقیه دکوراسیون باشند. وجود چند شمع معطر در ورودی و مکان های کلیدی به ایجاد یک محیط دلپذیر کمک می کند.

شمع ها گزینه های دکوری ساده و در عین حال شیکی هستند. آنها رنگ نهایی منحصر به فردی را به آشپزخانه اضافه می کنند. آنها می توانند به شما کمک کنند سبک و رنگ آشپزخانه را برجسته کرده و هنگامی که شمع ها را روشن می کنید، فضای آشپزخانه به سادگی زیبا شود.

گل ها زیبایی، رنگ و زندگی را به خانه می آورند. یک دسته گل روی میز ناهارخوری، پیشخوان آشپزخانه، ورودی یا تقریباً هر اتاق دیگر خانه ی شما را روشن می کند. در حالی که گل ها جاذبه اصلی هستند، نحوه نمایش آنها نیز اهمیت دارد. می توانید گل ها را در ظروف پلاستیکی، سرامیکی یا فلزی قرار دهید. اما هر کدامشان مشکلاتی دارند.

گلدان های پلاستیکی به راحتی خراشیده می شوند و به سرعت کدر می شوند. تمیز کردن سرامیک ممکن است دشوار باشد و ظروف فلزی ممکن است در اثر واکنش با اسید موجود در کود گل دچار خوردگی شوند. گلدان های شیشه ای از این مشکلات جلوگیری می کنند و زیبایی گل های شما را برجسته می کنند و در عین حال بادوام هستند.

قرار دادن گل ها در یک گلدان شیشه ای، کل گل را به نمایش می گذارد و زیبایی طبیعی کل دسته گل را برجسته تر می کند. می توانید سنگ یا صدف را در ته یک گلدان شیشه ای قرار دهید تا بافت و رنگ بیشتری به نمای کلی گل اضافه شود.

 

نمایی از نورپردازی آشپزخانه عروس

نورپردازی آشپزخانه عروس

 

نورپردازی آشپزخانه عروس را بهبود ببخشید

بهتر است در آشپزخانه عروس نورپردازی موردی داشته باشید. برای کابینت ها، کشوها، کانتر آشپزخانه و سینک ظرفشویی نورپردازی خاصی نیاز می باشد. برای داخل کابینت می توانید از چراغ های مخصوصی در داخل هر کابینت و زیر سقف آن استفاده کنید. بهتر است نصب این چراغ ها به گونه ای باشد که چند اینچ با درب کابینت فاصله داشته باشد.

در داخل کشو نیز می توانید چراغ هایی را در نظر بگیرید که با باز شدن کشو چراغ روشن شده و با بسته شدن آن چراغ خاموش شود. این چراغ ها برای بهتر دیده شدن به خصوص در شب مفید هستند. کانتر قسمتی بوده که روی کابینت قرار دارد و برای روشن کردن آن باید از چراغ های زیر کابینتی و منبع نوری استفاده کنید. با منبع می توانید نور را در سطح کانتر آشپزخانه منتشر کنید به طوری که از بازتاب آن جلوگیری کرده باشید.

جزیره ، مرکز آشپزخانه است که می توانید نورپردازی آن را با نورهای پایین تاب انجام دهید یا از آویزها استفاده کنید و نورپردازی موردی داشته باشید. البته لوستر بهترین وسیله برای روشنایی جزیره می باشد که حتما توصیه می کنیم از آن در آشپزخانه تان استفاده کنید. برای سینک ظرفشویی هم می توانید چراغ هایی را در قسمت بالای سینک قرار دهید.

 

وسایل هم رنگ را کنار هم قرار دهید

در تزیین آشپزخانه عروس از روانشناسی رنگ ها برای چیدمان انتخاب کنید چرا که این رنگ ها بر روحیه و جسم افراد تاثیر بالایی می گذارند. وسایلی که رنگ یکسانی دارند را در کنار یکدیگر قرار دهید و جلوه ای جذاب به آشپزخانه ببخشید. اصولا اکثر لوازم آشپزخانه با رنگ سفید تولید می شود. برای عروس نیز داشتن آشپزخانه ای با تم زنگی سفید می تواند بسیار خوب باشد

 

تزیینات یخچال عروس را فراموش نکنید

از میوه، ژله، مرغ، کیک و ماهی استفاده کنید و با سلیقه بهترین یخچال ممکن را برای عروس بچینید. در عین اینکه به شیک ترین حالت ممکن یخچال را تزیین می کنید در نظر داشته باشید از ریخت و پاش اضافی پرهیز کنید. خوراکی ها را به شکلی تزیین کنید که قابل استفاده باشند. لازم نیست زمان و هزینه زیادی خرج کنید، گاهی اوقات حتی مرتب و ساده چیدن وسایل، بهترین تزیین است.

نمونه ای ساده از دکوراسیون آشپزخانه عروس

آشپزخانه عروس و سادگی در دکوراسیون ان

 

زیبایی در سادگی است

بخش اعظم چیدمان جهاز عروس، چیدن آشپزخانه و لوازم آن است. اما دقت کنید هدف از چیدمان آشپزخانه مجلل کردن آن و صرف هزینه های هنگفت نیست، سادگی به تنهایی می تواند بهترین تزیین باشد. همین که وسایل مرتب و منظم چیده شده باشند، بسیار خوب و معقول است. چیدن وسایل جهاز بیشتر از آنکه درباره پز دادن و خرج کردن پول باشد، درباره در کنار هم بودن و اوقات خوبی داشتن و همچنین آماده کردن فضای خانه برای زندگی دو جوان می باشد.

نقطه قوت در چیدن آشپزخانه، نحوه چیدمان ظروف در کابینت هاست. ظروف باید تمیز، مزتب و یک دست چیده شده و حتما متناسب با کاربردشان در مکان های مناسبی قرار داده شوند همینطور استفاده از محصولات دکوراتیو میتواند به سادگی آشپزخانه را شیک و مدرن کند.

 

از ست آشپزخانه ۱۶ تیکه برند زارا استفاده کنید

می توانید گوهری کمیاب در آشپزخانه تان قرار دهید که علاوه بر کاربردهای فراوان، نمایی زیبا به آشپزخانه شما بدهد. ست آشپزخانه برند زارا همان چیزی است که دنبال آن هستید. سادگی، زیبایی، جلوه ای برجسته و کاربردهای متعدد تمام چیزهایی است که این برند به شما می دهد. این ست آشپزخانه را می توانید با بقیه لوازمی که در آشپزخانه دارید ست کنید و نمایی بسیار زیبا در عین سادگی خلق کنید.

شما می توانید ست ۱۶ تیکه این برند را به راحتی از دیاموندهوم خریداری کنید. اگر درباره نحوه ی خرید یا محصولات برند زارا سوالی دارید می توانید آن را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

 

دیاموندهوم 

 

سوالات متداول

  • در چیدن جهیزیه عروس به چه نکاتی باید خیلی دقت کنیم ؟

باید در انتخاب دیتیل و کاربردی بودن وسایل دقت زیادی به خرج داد چراکه معمولا عروس خانوم ها در انتخاب جهیزیه به ترند روز بودن وسایل بیشتر توجه میکنند . وسایلی چون روتختی عروس و شال مبل میتواند ترندی باشد تا سادگی وسایل دیگر را جبران کند.

  • در چیدن آشپزخانه عروس میتوان از رنگ های هم هارمونی و هم رنگ استفاده کرد ؟

بله ، سعی کنید تا جایی که میتوانید از وسایل هم رنگ استفاده کنید چراکه این کار در آشپزخانه عروس باعث چشم نوازی و القای ارامش میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *