مقالات

بررسی تفاوت‌های روتختی مارک خارجی با داخلی

روتختی مارک خارجی انتخابی مناسب

 روتختی مارک خارجی با یک برند ایرانی تفاوت زیادی دارد؟ روتختی یکی از مهم ترین وسایل یک سرویس خواب به شمار می رود. استفاده از یک روتختی مناسب و با کیفیت می تواند تا حد بسیار زیادی روی زیبایی و دکوراسیون داخلی اتاق های خواب، تأثیر بگذارد. تقریباً هر سرویس خوابی به یک روتختی مناسب احتیاج دارد، پس تولید این محصول و استفاده از آن بسیار زیاد است.
به دلیل تقاضای بالای مردم برای خرید از روتختی ها، شرکت های بسیاریبا طراحی و تولید روتختی های جدید تأسیس شـده اند. اگر شما نیازمند خرید روتختی هستید، ممکن است جهت انتخاب میان برند های مختلف از محصولات شرکت های گوناگون دچار شک شوید. این امر باعث می شود نتوانید تصمیم درستی را برای خرید یک روتختی مناسب اتخاذ نمایید.
اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید، جای هیچ نگرانی نیست؛ چرا که ما در این مقاله تمام مشکلات شما را حل خواهیم کرد. ضمن بررسی بهترین نوع روتختی مارک خارجی، به ارائه توضیحاتی در رابطه با آن ها نیز خواهیم پرداخت. پس اگر قصد خرید روتختی جدیدی را دارید، مطالعه این مقاله می تواند اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار شما قرار دهد. زیرا پس از مطالعه می توانید یک انتخاب منطقی و مناسبی را داشته باشید. پس در ادامه با ما همراه شوید.

 

روتختی نارنجی با بالش‌های هم رنگ آن

کیفیت و زیبایی بسیار بالای روتختی‌های برند خارجی

 

دلایل کیفیت عالی روتختی های خارجی

اگر به فروشگاه های عرضه روتختی ها بروید، بی شک از فروشنده ها این موضوع را شنیـده اید که یک روتختی خارجی را خریداری نمایید. اما دلیل این امر چیست؟ و چرا بر خرید مارک خارجی تأکید دارند؟ در واقع دلیل برتری برند های خارجی را از دو جهت جنس محصول و طرح و رنگ آن می توان بررسی کرد.
شرکت های تولید کننده روتختی مارک خارجی به دلیل قرار گیری در فضای رقابتی با سایر شرکت ها، حساسیت بسیار بالایی در تولید اجناس دارند. طرح های محصولات خود را به زیباترین شکل ممکن عرضـه می کنند تا یک محصول جذاب را تولید کنند. در بعضی از محصولات جذاب خود، روتختی مخمل نیز تولید می کنند. در ادامه این دو پارامتر را بیشتر و جزئی تر مورد بررسی قرار می دهیم.
برای تمیز کردن چوب، همیشه محصولات طبیعی مانند سقز را ترجیح دهید. زیرا یک اسانس بی رنگ است که چوب را از آلودگی هایی که روی سطح آن را پوشانـده شـده است، پاک می کند. اگر تجربه استفاده از روتختی مارک خارجی را داشتـه باشید، قطعا متوجه مزیت های آن شـده اید. این تفاوت های بسیار زیاد با سایر محصولات تولید داخل، از نظر کیفیت می باشند.

با کیفیت بودن روتختی‌های برند خارجی

در واقع برند های تولید کننده خارجی از بهترین مواد اولیه برای تولید روتختی های خود استفاده می کنند. از این رو محصول نهایی آن ها از استاندارد های جهانی و کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار خواهد بود. به طوری که حتی با لمس پارچه آن ها می توان به کیفیت آن ها پی برد. از آن گذشته دستگاه هایی که برای تولید روتختی مارک خارجی مورد استفاده قرار می گیرند، از بهترین تکنولوژی ها برخوردار هستند.
کیفیت عالی این تجهیزات بر روی کیفیت محصول نهایی نیز تأثیر بسزایی خواهد داشت. پس به طور کلی می توان گفت دو عامل استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته در کنار مواد اولیه مرغوب بسیار مهم هستند. این عوامل باعث می گردند که کیفیت جنس روتختی های خارجی بسیار بالا باشد. این ویژگی ها باعث می شود برند های خارجی با برند های داخلی قابل مقایسه نباشند. کیفیت بالا همیشه مشتریان زیادی را جذب خود می کند به همین سبب روتختی عروس از محصولات مهم برند خارجی می باشد.

 

روتختی و بالش نارنجی همراه با چای

تنوع بسیار بالا رنگ و طرح روتختی‌های مارک خارجی

 

طرح و رنگ روتختی‌های خارجی

تأثیر رنگ و طرح یک روتختی بر روی زیبایی و دکوراسیون داخلی اتاق های خواب بر هیچ کسی پوشیـده نیست. روتختی هایی که توسط برند های خارجی طراحی و تولید می شوند از طرح های گوناگون و بسیار گسترده ای برخوردار هستند. از این رو شما با هر سلیقه ای می توانید محصول مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

 

روتختی و بالش طوسی در یک اتاق با دکوارسیون زیبا

روتختی‌های جذاب و زیبا برندهای خارجی

 

مارک ‌های معروف روتختی خارجی

همان طور که پیش تر نیز اشاره کردیم شرکت های خارجی بسیار زیادی در زمینه تولید روتختی ها فعالیت می کنند. اما تمام این محصولات از کیفیت بسیار بالایی بهره‌مند نیستند. پس علاوه بر استفاده از محصولات برند خارجی باید به شرکت تولید کننده آن ها نیز توجه نمایید. در ادامه به بررسی بهترین برند های تولید کننده روتختی که بسیار قدیمی و از اعتبار بالایی برخوردار هستند، می پردازیم.

روتختی زارا

شرکت زارا از اعتبار بسیار بالایی در طراحی و تولید انواع مختلفی از سرویس های خواب برخوردار است. روتختی زارا و دیگر محصولات تولید شـده توسط این برند طول عمر بالایی دارند و از زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند.

روتختی تاچ Taç

برند تاچ در سالیان گذشته با طراحی و تولید سرویس های خواب متنوع با ویژگی های عالی، در بین مردم بسیار محبوب شـده اند. اگر قصد خرید روتختی را دارید بی شک محصولات این برند یک گزینه ایده آل برای شما خواهد بود.

روتختی ازدیلک  ‌Özdilek

رنگ های زنده و طرح های بی نظیر محصولات برند ازدیلک زبان زد تمام مردم هستند. شما با استفاده از محصولات این برند دیگر تمایلی به تعویض آن ها نخواهید داشت.

روتختی رویال هوم ‌ROYAL HOME

برند رویال هوم نیز به عنوان یکی از بهترین مارک های این اجناس در این حوزه شناخته می شوند. روتختی های تولید شـده توسط این شرکت لطافت و نرمی بسیار بالایی دارند. این ویژگی در کنار طول عمر بالای این روتختی ها نشان از کیفیت ساخت بی نظیر آن ها نیز دارد.

مقایسه مارک های معتبر روتختی خارجی

اگر قصد خرید روتختی مارک خارجی را دارید باید بدانید که تمامی برند های فوق از ویژگی های مهمی برخوردارند. از این ویژگی های مهم برند های خارجی مانند روتختی کاتن باکس می تـوان به کیفیت ساخت و طراحی عالی اشاره کرد. از این رو انتخاب هر کدام از محصولات این برند ها برای شما انتخاب درستی خواهد بود.
اما اگر به دنبال ظرافت در دوخت و لطافت روتختی هستید برند رویال هوم انتخاب بهتری به حساب می آید. اما اگر رنگ بندی و طرح های بی نظیر برای شما مهم تر بوده اند از برند تاچ خریداری کنید. اگر خواستار تمامی این گزینه ها در کنار یکدیگر و به صورت یک جا هستید، بی ‌شک باید به سراغ محصولات زارا بروید.

 

روتختی و بالش گل دار در رنگ یاسی

بررسی تفاوت روتختی‌های خارجی از روتختی های تقلبی

 

تشخیص روتختی خارجی اصل از تقلبی

ممکن است برخی از فروشندگان برای کسب سود بیشتر، روتختی های فیک و تقلبی را به عنوان روتختی اورجینال به فروش برسانند. اگر می خواهید با این مشکل مواجه نگردید می بایست نکاتی را در هنگام خرید در نظر بگیرید. این نکات کمک بسیار زیادی می کند تا بتوانید جنس اصل را از تقلبی تشخیص دهید.
در وهله اول لازم است تا از یک فروشگاه معتبر مانند DIAMOND HOME محصول خود را انتخاب کنید. فروشگاه های معتبر هرگز جنس تقلبی را به جای اورجینال به فروش نمی رسانند. نکات دیگری که می بایست در هنگام خرید روتختی مارک خارجی به آن توجه کنید در ادامه بیان شـده اند.

 

 

روتختی طوسی با بالش سفید در اتاقی سفید

هر آنچه که در مورد کیفیت و نوع دوخت روتختی خارجی باید بدانید

 

کیفیت و نوع دوخت

با لمس پارچه روتختی و توجه به نحوه دوخت آن می توانید به اصل بودن محصول پی ببرید. چرا که محصولات تقلبی هیچ گاه از جنس با کیفیتی برخوردار نبوده و ظرافت دوخت جنس اصل را ندارند.

بستـه بندی شیک

تمام محصولاتی که توسط برند های معتبر تولید می شوند، در بستـه بندی های مشخص و معینی قرار می گیرند. روتختی های تقلبی را نمی توان همانند محصولات اورجینال بستـه بندی کرد. از این رو شما با دقت در نوع بستـه بندی می توانید به راحتی اصل یا تقلبی بـودن جنس را تشخیص دهید.

تفاوت قیمت برند ترک اصلی و تقلبی

یکی دیگر از روش های شناسایی یک جنس تقلبی، توجه به قیمت آن است. اگر فروشنده ای محصول خود را با اختلاف قیمت بسیار زیادی نسبت به سایر فروشندگان عرضه کند به احتمال زیاد جنس آن تقلبی است. اگر تمام نکات گفتـه شـده در این بخش را رعایت کنید، غیر ممکن است که یک جنس تقلبی خریداری نمایید. اما توصیه می کنیم که از یک فروشگاه معتبر و نام آشنا محصولات خود را تهیه بکنید. زیرا این کار باعث می شود تا بررسی سایر پارامتر ها برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن کالا نیاز نباشد.

 

خرید روتختی اصل خارجی از دیاموندهوم

نحوه خرید روتختی مارک خارجی اصل از دیاموندهوم

 

خرید روتختی مارک خارجی اصل از دیاموندهوم

برای این که یک جنس اصل و با کیفیت خریداری کنید، می بایست روتختی خود را از فروشگاه های معتبری تهیه نمایید. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت دیاموندهوم محصولات مختلف این فروشگاه را از بهترین برند های خارجی مشاهده کنید. همچنین شما می توانید با ویژگی های هر کدام از روتختی ها آشنا شوید. پس از بررسی محصولات کالا خود را سفارش می دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. با خرید از فروشگاه دیاموندهوم علاوه بر تهیه یک جنس اصل و با کیفیت، هزینه مناسبی را نیز برای آن پرداخت خواهید کرد.

جمع بندی

روتختی یکی از ضروری ترین وسایل برای هر سرویس خوابی به حساب می آید. این محصول باعث منظم شـدن سرویس های خواب شـده و از آن مهم تر فضای اتاق را تحت تأثیر خود قرار می دهد. امـروزه یکی از مهم ترین نکاتی که در دکورراسیون داخلی اتاق های خواب توجه به نوع و رنگ بندی و طرح های روتختی است.
با هر سلیقه ای که دارید، می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه دیاموندهوم روتختی مارک خارجی مورد نظر خود را بیابید. چرا که این محصولات علاوه بر کیفیت و طول عمر بسیار بالا، از رنگ بندی متنوع و طرح های بسیار شیکی برخوردار هستند.

منبع: www.ikea.com  www.bedbathandbeyond.com

دیاموند هوم

سوالات متداول

  • چرا باید روتختی خارجی بخرم؟

خرید روتختی خارجی می‌تواند به کیفیت خواب شما کمک کند و این محصولات از مواد با کیفیتی بـهره گرفتـه‌اند. همچنین شما با خرید پتو با کیفیت علاوه بر بهبود کیفیت خواب تاثیر بسیاری در زیبایی اتاق شما دارد. برخی از مارک‌ های خارجی شهرت بسیاری در زمینه تولید روتختی دارند. به همین دلیل استانداردهای سخت تر در کیفیت و جزئیات، ممکن است به نظرتان جذاب تر باشند.

  • چگونه می‌توانم مطمئن شوم که روتختی‌هایی که خریداری می‌کنم واقعاً خارجی هستند؟

برای اطمینان از خرید روتختی خارجی، می‌توانید به مواردی مانند: بستـه‌بندی محصول، انتخاب فروشگاه‌ها معتبر و دیگر موارد گفتـه شـده توجه کرد.

  • چگونه قیمت و کیفیت روتختی خارجی را مقایسه کنم؟

برای مقایسه قیمت و کیفیت روتختی خارجی، می‌توان به مواردی مانند: روش تولید دقیق، کنترل کیفیت و بازخوردها و نظرات مشتریان توجه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *