مقالات

بهترین جنس حوله پالتویی

بهترین حوله حمام

حوله های حمام در تنوعی بالا از نظر مواد و طرح موجود می باشند. اگر به دنبال مدلی بسیار راحت هستید، خرید حوله تن پوش را به شما توصیه می کنیم. پس از بیرون آمدن از حمام می توانید بلافاصله آن را بپوشید و سریع تمام بدن خود را خشک کنید. اینها تمام بدن شما از جمله بازوها و سر را می پوشانند. از این رو در خشک کردن بدن، بسیار جاذب و موثر عمل می کنند. البته این تنها کاربرد روپوش های حوله ای نیست. آنها شما را هنگام استراحت در یک فصل سرد، گرم نگه می دارند. بسیاری این حوله ها را به عنوان روپوش روزانه و لباس راحتی در خانه نیز استفاده می کنند. در ادامه بیشتر با ویژگی های حوله پالتویی آشنا می شویم.

حوله تنی سفید مردانه

یکی از بهترین و مناسب ترین حوله های حمام حوله تن پوش می باشد

حوله پالتویی چیست؟

این مدل، مانند سایر انواع حوله از متریال مختلف و با الگوهای متفاوتی عرضه می شود. به طور عمده از آن برای خشک کردن پس از حمام استفاده می کنند. هتل ها و اسپاها مشتری دائمی این حوله ها هستند و آن را به مهمانان خود عرضه می نمایند. حوله پالتویی از موادی ساخته می شود که احساس نرمی را در تماس با پوست ایجاد کند. این مواد علاوه بر نرمی، از قدرت جذب رطوبت بالایی نیز برخوردارند. به همین دلیل به عنوان لباس پس از حمام، بسیار پرطرفدار و کاربردی هستند. حوله های پالتویی در رنگ ها و اندازه های مختلفی موجود می باشند. انواع با بافت ضخیم و نرم اغلب محبوبیت بیشتری دارند. شما می توانید این حوله را قبل یا پس از حمام، بعد از شنا یا در اسپا بپوشید.

 

نام های دیگر حوله پالتویی

فروشندگان و مشتریان از نام های مختلفی برای حوله های پالتویی استفاده می کنند. البته همه این اسامی به یک نوع حوله اشاره دارند. آن را در انگلیسی به عنوان کت خانگی یا روپوشی که مردم اغلب پس از حمام یا استخر می پوشند، می شناسند. در ایران حوله پالتویی را حوله لباسی، حوله تن پوش ، حوله تنی و حوله پوشیدنی نیز می نامند. استفاده از آن هم به عنوان حوله و هم برای پوشش بدن در مواقع نیاز، مرسوم است.

حوله ی تنی صورتی و سفید

وجود کلاه در این حوله ها باعث می شود که موهای شما هم خیلی سریع تر از حالت معمولی خشک شوند

تفاوت حوله پالتویی با دیگر حوله ها

آیا تا به حال حوله ای را دور خود پیچیده و سعی کرده اید آن را محکم نگه دارید؟ حوله های پالتویی به منظور سهولت در پوشیدن، طراحی شده اند. آنها در اندازه ها، رنگ ها، سبک ها و مواد مختلفی تولید می گردند. حوله های پالتویی از زیر گردن تا بالای زانو را به خوبی پوشش می دهند. علاوه بر این اغلب برای قسمت سر نیز در پشت آن، کلاهی طراحی می کنند. این حوله ها ممکن است ضخیم و مجلل باشند، یا از پارچه های نرم و ابریشمی ساخته شوند. کاربردهای فراوان و سهولت در استفاده باعث تمایز روپوش ها نسبت به سایر حوله های معمولی شده است. به عنوان مثال، با پوشیدن حوله پالتویی خود پیش از آرایش کردن، دیگر نگران خراب شدن آرایش صورت و موهایتان هنگام تعویض لباس نباشید.

بهترین جنس حوله پالتویی

مواد مختلفی برای حوله حمام وجود دارند. بهترین متریال حوله های پالتویی یا ست حوله دوقلو بر اساس نیازها و انتظارات شما می تواند متفاوت باشد. پس بیایید انواع جنس های حوله را بررسی کنیم.
• پشم
این جنس، برای کسانی که از حوله پالتویی خود به عنوان روپوشی گرم در فصول سرد استفاده می کنند، ایده آل است. حوله های پشمی بدون شک یکی از راحت ترین ها هستند.
• فلانل
این ماده از ترکیب پشم و پنبه ایجاد می شود. اگر به دنبال پارچه ای سبک، راحت و نسبتا گرم هستید، این گزینه را مدنظر داشته باشید.
• پنبه
یکی از محبوب ترین انواع متریال برای کالاهای حمام، پنبه است. روپوش های پنبه ای راحتی و گرما را به شما هدیه می دهند.
سایر موادی که برای تهیه حوله های پالتویی به کار می روند شامل:
• کشمیر
• چنیل
• میکروفایبر
• بامبو
• اکریلیک
• ساتن و ابریشم
• مخمل
• پلی استر

حوله ست دو قلو سفید جهیزیه

دوام و ماندگاری بالای حوله‌های تن‌پوش به‌خصوص حوله تن پوش ترک دیاموند هوم

مزایای حوله پالتویی

روپوش های حوله ای به جذب آب و گرم نگه داشتن شما کمک می کنند. آنها بالاترین سطح حفاظت از حریم خصوصی را برای شما فراهم کرده و بدنتان را به خوبی می پوشانند. زمانی که از حمام خارج می شوید، با یک حوله پالتویی می توانید به سرعت خود را گرم و خشک کنید. شما با خرید این مدل حوله می توانید برای مقاصد مختلفی از آن استفاده نمایید. به علاوه طراحی های مدرن و شیک آنها باعث می شود تا احساس زیبایی داشته باشید.
قیمت حوله پالتویی
این حوله ها در هر سطح قیمتی موجود هستند. به طور معمول کیفیت و جنس حوله در قیمت آن نقش اساسی دارد. هرچه روپوش حوله ای لوکس تر و باکیفیت تر بوده و از مواد طبیعی ساخته شده باشد، به طور حتم گران تر نیز خواهد بود. شما مشتریان گرامی می توانید قیمت انواع حوله تن پوش را در وبسایت دیاموند هوم مشاهده کنید.

 

دیاموندهوم

دیدگاهی در مورد “بهترین جنس حوله پالتویی

  1. Javad گفت:

    برای دیدن محصولات بیشتر برای حوله تنی میشه راهنمایی کنید؟

    1. مهسا خاکی گفت:

      برای مشاهده ی بییشتر برای خرید حوله تن پوش به صفحه ی اصلی آن مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *